عاجل
الخميس 28 مارس 2024 الموافق 18 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالفيديو.. تعرف على أبرز ضحايا برنامج رامز جلال

تحيا مصر

نشر رامز، البرومو الرسمي، لبرنامج "رامز في الشلال" عبر حسابه على ”إنستجرام“، وعلقّ قائلًا:“بسم الله توكلنا على الله، اللهم صلِ وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين، وربنا يتمها على خير ويكملها بالستر يارب“.

وعلقّ البعض على استضافته للاعب فرجاني ساسي، قائلين:“وفرجاني ساسي كمان، لا ده إنت أهلاوي أصيل والله“، ”جالك قلب تجيب فرجاني يا كافر“، فيما طالبه البعض باستضافة محمد صلاح، لاعب منتخب مصر، ونادي ليفربول الإنجليزي، حيث قال أغلبهم:“نريد فخر العرب“.

ومن ضحايا مقلب رامز جلال، الذين ظهروا خلال البرومو، أيضًا: فيفي عبده، وأحمد فتحي، وأحمد رزق، وشهيرة، وسلوى خطاب، وشيماء سيف، ولاعب النادي الأهلي حسين الشحات.

ومن الكلمات التي أطلقها رامز، في البرومو:“لو اللي فات بيخوف اللي جاي دمار، أنا في المقالب وحش، أنا الزعيم في الكار، واللي هيقرب من ملعبي مش هيطلع عليه نهار، اللي يقولك رامز شطب خلاص قوله تعالى كل أناناس“.

يذكر أن رامز قدم على مدار الـ8 سنوات الماضية برامج: ”رامز قلب الأسد“، و“رامز ثعلب الصحراء“، و“رامز عنخ آمون“، و“رامز قرش البحر“، و“رامز واكل الجو“، و“رامز بيلعب بالنار“، و“رامز تحت الأرض“، و“رامز تحت الصفر“.
تابع موقع تحيا مصر علي