عاجل
الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حسن شاكوش يهاجم مستخدمي تيك توك: فضحتونا بيقولوا علينا برا شحاتين

حسن شاكوش
حسن شاكوش

هاجم مطرب المهرجانات حسن شاكوش مستخدمي تيك توك للحصول على مال، وذلك بعدما تسبب هذا الأمر في تشويه صورة المصريين بالخارج على حد قوله.

حسن شاكوش يفتح النار على مستخدمي تيك توك

وقال حسن شاكوش خلال بث مباشر عبر حسابه الشخصي بتطبيق التيك توك: إنتم زودتوها أوي وخليتوا اللي ما يشتري يتفرج، خليتونا شكلنا برا وحش واتفضخنا وبيقولوا قاعدين بيشحتوا على التيك توك، خليتونا ولا لينا شكل ولا منظر ولا أي حاجة في المجتمع.

تصريحات حسن شاكوش 

وتابع شاكوش في تصريحات التي يرصدها تحيا مصر: للأسف بقى في شباب وبنات يدخلوا معاهم في لايف عيال شواذ، والتيك توك بدء يبقى فيه عيال أشكال وألوان كتير جدًا للأسف، ومن مصر، وبيقولوا ألفاظ عمري ما سمعتها في حياتي، وعندنا بنات وسيدات محترمة مينفعش تسمع الكلام ده وللأسف واخدين الموضوع بهزار وضحك.

من جانبه، طرح حسن شاكوش كليب أغنية كلك غرام بالتعاون مع مطرب المهرجانات الشعبية حمو بيكا، من كلمات اسلام المصري وتوزيع اسلام ساسو، وحققت نجاحات كبيرة ومشاهدات كثيرة بعد طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

كلمات مهرجان كلك غرام لمطرب

وتقول كلمات مهرجان كلك غرام على هذا النحو: بنغيب والكل بيحتار في انتظار نرجع والكل بينهار في انفجار ع الساخة بنعمل هجوم ضرب نار اصل احنا بتوع البوم بوم دوس غيار ع الصح والصحيح بجد اخواتي غير اي حد ولحد كام تعرف تعد يابني احنا حيطة سد الهوستاكوستا كله فل انا جاي اردم ع ا لكل جاي اردم ع ا لكل ع الكل هرخم مش هحل انا صعب ماليا حل انا جاي اقولك كلام ع اللسان بت انتي كلك غرام عود ريحان شحرورة وصوتك خيال الجمال من بصهه راح قلبي مال اورجينال اه ياحتة.. بنغيب والكل بيحتار في انتظار نرجع والكل بينهار في انفجار ع الساخة بنعمل هجوم ضرب نار اصل احنا بتوع البوم بوم دوس غيار ع الصح والصحيح بجد اخواتي غير اي حد ولحد كام تعرف تعد يابني احنا حيطة سد الهوستاكوستا كله فل انا جاي اردم ع الكل.

هذا وقال حسن شاكوش: بنعمل اللي علينا والباقي على ربنا، طول ما إحنا عايشين هنتجوز مرة واتنين وتلاتة طالما في شرع ربنا.

تابع موقع تحيا مصر علي