عاجل
الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رفقة أولادها.. ميريام فارس تحتفل بعيد الفصح على طريقتها الخاصة

ميريام فارس
ميريام فارس

شاركت الفنانة ميريام فارس مجموعة صور جديدة لها على حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، تبرز من خلالها احتفالها بعيد الفصح مع اولادها على طريقتها الخاصة، حيث لم تظهر وجه اي أحد منهم كعادتها.

ميريام فارس تحتفل بعيد الفصح مع أولادها

وظهرت ميريام فارس في الصور التي شاركتها على موقع انستجرام ورصدها موقع تحيا مصر بفستان أصفر مشجر باللون الاسود قصير ومفتوح من الصدر، وأظهر العديد من مناطقها الأنثوية الجذابة، وظهر اولادها بقمصان وبناطيل بيضاء، كما التقطت ميريام فارس مجموعة صور بوضعيات مثيرة وجذابة.

ميريام فارس تحتفل بعيد الفصح 

ميريام فارس وأبناءها

من ناحية أخرى كانت قد ردت ميريام فارس على تشبيه نفسها بالمطربة فيروز، قائلة: حدا بيشبه حاله بالسيدة فيروز ؟!.. شو هالحكي؟.. فيه ناس لسه متبعين سياسة خالف تعرف، والسياسة دي قديمة قوي، بيستنوا الإنسان الناجح لحتى ياخدوا من نجاحه جزء، فلو ملقوش شي ينتقدوه بيألفوا أو بيغيروا كلامك، وبيكذبوا الكذبة وبيصدقوها، وأنا اتعودت على الناس دي وعمرهم ما أثروا عليا.

ميريام فارس تحتفل بعيد الفصح 

ميريام فارس وأغنية الساحل الشمالي 

وكانت قد تألقت ميريام فارس في أغنية الساحل الشمالي والتي قامت بتقديمها مع الكينج محمد منير في أول ديو غنائي يجمعهما، وتحدثت المطربة الشهيرة عن هذا التعاون قائلة: بالنسبالي محمد منير مش بس كينج، هو بالنسبالي أسطورة بالفن المصري والعربي كله، وهو فنان كبير بنفتخر بيه وبنشوف نفسنا فيه، ووسام احطه على صدري أنه أناغنيت بيوم من الأيام دويتو مع هالإنسان الكبير.

كلمات أغنية الساحل الشمالي 

وجاءت كلمات أغنية الساحل الشمالي على النحو الآتي: بتعدي عن يميني وتعدي عن شمالي جننتي البحر كله في الساحل الشمالي يا اسمر مالك ومالي سيبني اتشمس فحالي ومتشغليش في قلبي دا انا قلبي لسه خالي انا كنت فحالي ماشي بسأل عمك غباشي هو المشمش مجاشي قال بس انتوا الحقوه بسأل عالشيوكولاته رد عليه بألاطة قالي مفيش غير بطاطا طب مش عايز جاتوه بردون وحياة ابوكا لأ ماتخدنيش في دوكا انا هجري على الفلوكة لحسن نتأخروا انا لسه جاي تاني من عند الفكهاني التفاح اللبناني بيقولوا خلصوه استنى لشهر ستة هتلاقي فكل حتة خد يبتاع الكارته وصلني عشان بتوه الجو بجد رائع طب نفتح بس ساقع من بحري وصيتي ذائع وهاتوا القرش أسالوه دي عيونك ساعة العصرية دي مصدر الهام خدي بس يابنت ياعسلية وبلاش أفلام اصفر يا جمال العربية هي موديل كام يا عبيطة دة صدر الحنية ولا 100 فاندام قلب العاشق بيلاغي في المستيكا النداغي مزازيك دقت في دماغي تراباتاتاتو نازلة يادوب مالطيارة ولاقيت الناس منهارة ده يادوب شافوا النضارة حدش شاف التاتو.

تابع موقع تحيا مصر علي