عاجل
الإثنين 03 يونيو 2024 الموافق 26 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أسعار حفل شيرين عبد الوهاب والشروط.. تعرف عليها

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

يبحث قطاع عريض من الجمهور في مصر والوطن العربي عن أسعار حفل شيرين عبد الوهاب والشروط، حيث تحيي النجمة شيرين عبد الوهاب حفل غنائي في بيروت يوم 20 يوليو المقبل.

أسعار حفل شيرين عبد الوهاب والشروط 

وتحددت أسعار حفل شيرين عبد الوهاب والشروط التي يرصدها تحيا مصر كالآتي: 50 دولار أمريكي، 75 دولار أمريكي، 100 دولار أمريكي، 150 دولار أمريكي، 175 دولار، 200 دولار أمريكي، 300 دولار، 350 دولار أمريكي، وآخيرًا 500 دولار أمريكي.

شيرين عبد الوهاب 

وجاءت أسعار حفل شيرين عبد الوهاب والشروط، بمنع حضور الرضع وما هم دون العامين، كما أن الشركة غير مسئولة عن فقدان التذكرة ولا يُسمح بدخول الحفل والخروج ثم الدخول مرة ثانية، وبذلك تحددت أسعار حفل شيرين عبد الوهاب والشروط. 

الفنانة شيرين عبد الوهاب 

شيرين عبد الوهاب تتألق بأغنية الدهب

وتألقت الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب بأغنية جديدة لها تحمل اسم الدهب طرحتها على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، والأغنية من كلمات تامر حسين وألحان مدين وتوزيع توما، وتقول كلماتها: قالوا الدهب اللي بيلمع عمره ما بيصدي ياما نصحنا ما قولنالك قولنالك هدي لفيت الدنيا أهو و جيتلي و هتبوس على يدي مش كان من الاول أحنا أستغنينا عيني علي اللي بيتجرأ لما بيطرق اتهور مسمعش اتهور النية اللي متبقاش سالكة دايما بتغرق مش كان من الاول إحنا إستغنينا ما احنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولناحاسبوا من زعلنا مالك واقف متكدر الله لا يقدر هو كلامنا ده بيخدر قدر تتقدر كنت الحيلة المتصدر للناس متصدر مش كان من الاول.

وخلال فترة عودة شيرين عبد الوهاب للمطرب حسام حبيب، أعرب الجمهور عن انزعاجه من حالتها قائلًا: انا حزين للي وصلت ليه الفنانة الجميلة شيرين عبد الوهاب ومش مصدق اللي بتعمله الحقيقة.. بقى معقول المطربة الجميلة اللي صوتها كلها إحساس واللي عملت أغاني جميلة جدا مرتبطة بذكرياتنا الجميلة تعمل كدا وتفرج عليها الناس.. شيرين في لبنان طلعت على الترابيزة بالشكل اللي انتوا شايفينه دا ورقصت بطريقة لا تليق باسمها أبدا الغريب وهي بترقص بالشكل دا الاستاذ حسام حبيب جوزها قاعد وليه رد فعل صعب، وبعدها بفترة تفاجئ الجمهور بانفصال الفنانة شيرين عبد الوهاب عن زوجها المطرب حساب حبيب وتصدر خبر طلاقهما عناوين الأخبار وأصبح حديث مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة وتداوله رواد السوشيال ميديا عبر حساباتهم المتنوعة. 

تابع موقع تحيا مصر علي