عاجل
الإثنين 03 يونيو 2024 الموافق 26 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

طلعت مش بنت.. ماذا فعل زوج عروس كفر الشيخ بعد إسبوع جواز|فيديو

تحيا مصر

واقعة مأساوية تعرضت لها فتاة تدعى إيمان بمحافظة كفر الشيخ، حيث شكك زوجها في عذريتها بعد إسبوع واحد من زواجها بمركز دسوق في كفر الشيخ.

مأساة عروسة كفر الشيخ: زوجها إتهمها في شرفها

قال والد العروسة إيمان، عروس كفر الشيخ، أن إبنته تزوجت من شاب بمركز دسوق وبعد مرور أسبوع فقط من زواجهم تلقى إتصالا من أهل عريس ابنته يطلبون منه الحضور.

وتابع والد عروس كفر الشيخ، إبنتي إيمان عشرينية، وتزوجت من شاب بمركز دسوق، وبعد إسبوع فوجئت بإتصالا هاتفيا من أهل زوجها يطلبون الحضور بسبب مشكلة كبيرة وذهبت بالفعل إليهم.

والد عروس كفر الشيخ: قالولي بنتك مش عذراء

وإستكمل والد عروس كفر الشيخ، ما أن ذهب إلى أهل زوج ابنتي حتى كانت الصاعقة حين أخبروني بأن إبنتي ليست بكرا ولا يوجد دليل على عذريتها، وطلبت منهم التأكد بمعرفتهم من خلال طبيبة من طرفهم.

«عريسها قالي أنا حاولت أكتر من مرة وبردو هي مش عذراء».. بهذه الكلمات إستكمال والد عروس كفر الشيخ قائلا: قالولي هنروح لدكتور تبعنا قولتلهم أنا موافق وفعلا البنت راحت تكشف.

مفاجأة.. ماذا فعل أهل زوج عروسة كفر الشيخ

المفاجأ إن الدكتور مكشفش عليها.. فجر والد إيمان عروس كفر الشيخ مفاجأة قائلا «الدكتور مكشفش على بنتي وسألها كنتي مخطوبة قالته أه ومحصلش نصيب، قالها انتي تم هتك عرضك أكثر من مرة وإنتي مش عذراء».

وأضاف والد إيمان عروس كفر الشيخ، بعد كدة روحت لدكتور تاني وقال أن بتي عندها غشاء مطاط وأن مفيش حاجة من كلامهم صح، وساعتها والدة العريس قالت سواء بنت أو مش بنت مش هتدخل البيت تاني.

زفة وحفل لـ إيمان عروس دسوق

وأكمل والد عروس دسوق، بنتي راحت تاخد حاجتها ملقتش حاجة وكل حاجة أخدوها، وعملوا جلسة عرفية وكل الناس غلطوهم وقالولهم ردوا حقها وفضلنا 7 شهور حاطط وشي في الأرض.

وقررت إيمان عروس كفر الشيخ العودة إلى منزل أسرتها، وقامت أسرتها بإقامة حفل وزفة عشان يردوا إليها حقوقها في وسط المنطقة، وحتى يعلم الجميع أنها بنت وعذراء.

تابع موقع تحيا مصر علي