عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد يوم.. مسلم يتصدر تريند يوتيوب بـ أغنية "عز" |فيديو

مسلم
مسلم

تصدر مطرب المهرجانات الشعبية مسلم تريند موقع الفيديوهات يوتيوب بعد ٢٤ ساعة فقط من طرح أحدث أعماله الغنائية بعنوان "عز".

تحيا مصر يرصد لكم في هذا التقرير تفاصيل أحدث أغاني مسلم

تعاون مسلم وسلطان الشن في "عز" 

وحققت الأغنية ١٥٤ الف مشاهدة بعد يوم واحد من طرحها عبر قناة سلطان الشن الرسمية على اليوتيوب والتي تحتوي على ٢ مليون مشترك. 

واستحوذت الأغنية على تريند رقم ١٣ على فيديوهات موقع يوتيوب، ومن المتوقع أن تقفز إلى تريند رقم ١ خلال أيام.

تفاصيل أغنية عز 

والأغنية من إنتاج سلطان الشن، غناء مسلم وتصميم الفيديو والبوستر لأحمد محمد، ويطلق عليها اسم عز أو "أنا واحد مش طايق حد".

وتقول بعض كلمات الأغنية: جرحونا من نوع الفاخر ورموها على النص بين البنين يدوب وحتى عايش مش وبتناقش مع نفسي كتير وحتى موديش في الموت السره في الروح بيهز لسه الكسر مقصر انا طالع من اعد العز حتى احمد عز كره انا واحد مش طايق حد وحتى طايخ ما تضايقني قلبي تهد وبالقد وحد اسمي كريه اسمي يا ناس شيلوا عينكوا عني ناس حقودة وقلابة حظي قصر من كثر النق بقيت خلاص كوكسال بابا لساني عاجز عن التعبير دماغ تلف وعيني يا ليل عيطت وبهدلت في المناديل ما فيش غير نفسي تسمعني انا الحوت اللى عاش في البحر وبنتحر على اقرب شط انا اللي عليا كله حط وما استنتش ايه يعني

خلافات مسلم وسلطان الشن 

ويذكر، أن حدثت العديد من الخلافات بين المطرب مسلم والمنتج سلطان الشن، والتي وصلت إلى اعتزال مسلم للغناء لفترة وتصريحه بتعرضه للظلم من سلطان الشن. 

ورد سلطان الشن على كل تصريحات مسلم عبر خاصية ستوري بحسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام، قائلًا: توضيح هام لجميع الشركات أو أصحاب القنوات أي شغل هينزل لأى حد من التيم بتاعي وبالأخص مسلم هيتم قفله فى نفس اللحظة على اليوتيوب أو على أى منصة من المنصات. 

وتابع: وهيكون فى رد قانوني بإذن الله، أنا ليس لي مع مسلم أى خلافات وأن شاء الله كل شىء هيكون تمام ويرجع لكم.

تابع موقع تحيا مصر علي