عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

زوجة طارق العريان رفقة وائل الدحدوح: بطل

وائل الدحدوح وزوجة
وائل الدحدوح وزوجة طارق العريان

حرصت نيكول سعفان زوجة المخرج المصري طارق العريان، على التقاط صورة تذكارية مع الصحفي الفلسطيني وائل الدحدوح الذي فقد أسرته في الحرب المشتعلة الآن على أراضي فلسطين.

زوجة طارق العريان تصف وائل الدحدوح بالبطل

ونشرت زوجة طارق العريان صورتها التي يرصدها تحيا مصر رفقة وائل الدحدوح عبر خاصية استوري على حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام، وعلقت عليها قائلة: بطل.

نيكول سعفان تتحدث عن زوجها طارق العريان 

من جانبه، قالت نيكول سعفان: طارق في البيت مختلف عن في الشغل، شخصيته كاجوال أكتر، ومش لازم كل حاجة تبقى بيرفكت، وهو أهم حاجة عنده الدنيا تبقى رايقة وهادية، وهو في الشغل دقيق جدا.

طارق العريان 

وتابعت: ومركز أوي، وبيكون شخصية رسمية أكتر في الشغل، أكتر حاجة نفسي أشوف طارق يعملها يعمل فيلم في أمريكا، فيلم إنجليزي، فيلم يوصل لجميع أنحاء العالم مش بس الوطن العربي، عشان كل الناس يستمتعوا بالأفلام.

وتألق طارق العريان بفيديو كليب السر للهضبة عمرو دياب، والأغنية من كلمات أيمن بهجت قمر، وألحان محمد محيي، وتوزيع أحمد إبراهيم، وميكس وماستر أمير محروس، وتقول كلمات الأغنية: “السر اللي يخليك الأول وتفضل مستمر، في حد يجدد ويغير وفي حد محلك سر، السر اللي يخليك الأول وتفضل مستمر، في حد يجدد ويغير وفي حد محلك سر، ومحدش عاش عالماضي، وكمل كان لازم تغيير، ده سبق كسبوا اللي بيتحمل، ويعاند ويصر، والوقت ده وقتك اديتله من طاقتك، وفضلت في الصورة حدوته أسطورة، الوقت ده وقتك اديتله من طاقتك، وفضلت في الصورة حدوته أسطورة، الفرق ما بين اللي مشي طريقه، لآخره وواحد تاه، ده بيفضل عايش في قلوبنا، أما الثاني بننساه”.

تصريحات طارق العريان 

هذا وقال المخرج المتألق طارق العريان على هامش حفل Joy Awards الذي أقيم في المملكة العربية السعودية عن فيلم أولاد رزق 3: صورنا جزء أكشن في الرياض وإن شاء الله هنكمل الفيلم في مصر، ودايمًا لما بنعمل أجزاء بيكون تحدي وطلبنا طلبات صعبة وغريبة ومملة وهيئة الترفيه خلتها سهلة وبسيطة.

وأضاف المخرج المصري طارق العريان: وشكرًا لـ تركي آل الشيخ، وللعاملين اللي تعبوا معانا في الرياض، وآسف لكل الناس اللي ضايقناها وإحنا بنصور في البوليفارد ووقفنا المرور، أتمنى لما يشوفوا الفيلم يسامحونا.

وكانت أُثيرت ضجة واسعة فور ارتباط نيكول سعفان بالمخرج طارق العريان بعد انفصاله عن الفنانة السورية أصالة. 

تابع موقع تحيا مصر علي