عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عصام عمر: مش مرتبط وكنت بتضرب كتير وأنا في الجامعة

عصام عمر
عصام عمر

حل الفنان عصام عمر ضيفا على برنامج معكم والذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي على شاشة قنوات اون، وذلك رفقة عدد من أبطال مسلسل مسار إجباري والذي تم عرضه في السباق الرمضاني 2024 من بينهم الفنان أحمد داش.

عصام عمر: مبحبش أقدم دور عملته قبل كدة 

وقال عصام عمر في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر عن وجه الشبه بينه وبين شخصيته هو وأحمد داش في مسلسل مسار اجباري: أنا أهدى من أحمد داش في الحقيقة ببقى عصبي جدا وقت التصوير، وأحمد داش منغلق وانا منغلق بردو ولكن مش زي داش.

عصام عمر في برنامج معكم منى الشاذلي

وأكد عصام عمر: غرضنا من مسلسل مسار اجباري الاتنين اللي اتقابلوا على بعض ومستعدين يبيعوا أي حاجة بس يفضلوا ماسكين في بعض.

وعن اختلاف أدواره، قال عصام عمر: بختار حاجات غير اللي عملتها قبل كدة وأما جه بطن الحوت الناس قبلته وحبتني فيه وفي مسار إجباري حبيت أنه مفهوش الكوميديا اللي الناس شافتني بيها في بالطو.

عصام عمر: كنت بتضرب كتير وأنا في الجامعة 

وعن تعرضه للضرب في مراحل حياته، قال عصام عمر: اتضربت كتير من ناس وانا بتخانق في الجامعة ومرة الموضوع وصل إن ادخل المستشفى.

عصام عمر وأحمد داش في برنامج معكم منى الشاذلي 

عصام عمر يكشف حقيقة ارتباطه 

ومازحت منى الشاذلي عصام عمر، قائلة: السنة دي تم تدشين عصام عمر فتى أحلام لكثير من الفتيات، ليرد عليها الفنان "غلطانين والله".

ورد عصام عمر على فيديو اعلان ارتباطه: الكلام اللي قولته في الفيديو مش صحيح ده كان هزار وقصوا جزء منه والناس اخدته على اني بعلن ارتباطي.

وأكد عصام عمر: الجواز حلو والارتباط لذيذ لو الشخص مناسب ولكن أنا مش بفكر في الموضوع دلوقتي.

جدير بالذكر، أن عصام عمر كان قد تألق في مسلسل مسار اجباري إلى جانب الفنان أحمد داش والذي تم عرضه على شاشة التليفزيون في سباق رمضان 2024 ودارت أحداثه في إطار 15 حلقة، وشارك في بطولته أيضا الفنانة صابرين والفنانة بسمة والفنانة الشابة ياسمينا العبد ووليد المغازي ورشدي الشامي وعدد من نجوم الفن الآخرين.

تابع موقع تحيا مصر علي