خدمات تحيا مصر

هنا الزاهد في المستشفي.. وأحمد فهمي يحذف صورتها بعد نشرها

هنا الزاهد
هنا الزاهد
تصرف غريب قام به الفنان أحمد فهمي، وذلك بعد أن نشر صورة زوجته الفنانة هنا الزاهد، عبر حسابه الرسمي علي موقع الصور والفيديوهات "انستجرام" وهي ترقد في المستشفي بعد إصابتها بوعكة صحية.

وعلق فهمي علي الصورة قائلا: "عامة أنا ماليش فى الحركات البيئة زي دي خالص ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زي دي وبقالي شوية بهزر مع صحابي الزملكاوية على الماتش، بس إحنا برا مصر أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتى رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدا.. بجد في ناس مركزة أوي أوي أوي معانا لدرجة إن في مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملا عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إن في بعض الزملاء خاضوا فى حياتنا الشخصية.. بجد شكرا جدا لكل الناس اللى فرحنالنا من قلبها وربنا يديمكو نعمة.. أما بجد اللي مركزين أرجوكوا الحياة مش ناقصة.. إحنا في شهر العسل وبايتين أهو في المستشفى".

ليعود أحمد فهمي بعد دقائق ويحذف صورة زوجته هنا الزاهد، من علي حسابه الرسمي.

يذكر أن أحمد فهمي وهنا الواهد احتفلا بزواجها منذ عدة أيام في حفل أسطوري، تدوال نشطاء مواقع التواصل صورة، وحضره عدد كبير من نجوم الفن والإعلام، واحياه المطرب محمد حماقي.

هنا الزاهد في المستشفي.. وأحمد فهمي يحذف صورتها بعد نشرها