عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حرب "اون لاين" بين تركي آل شيخ وعضو مجلس إدارة النادي الأهلي "تفاصيل"

تركي آل شيخ
تركي آل شيخ

هاجم تركي آل الشيخ رئيس هيئة الترفيه السعودية مالك نادي ألميريا الإسباني الحالي، محمد سراج عضو مجلس إدارة النادي الأهلي، قائلًا: " ارجع أسال هوا انت مين عشان اكسر عينك؟ مالكش اي قيمة .. بعدين اذا انا بحب الشو على كلامك على الاقل بدفع حق الشو الي بعمله ..مش زيك هارينا بابي ومامي وفي الاخر ناجح بفلوسي انا ودعمي انا".

وأردف تركي، عبر حسابه الرسمي، عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي، قائلًا: "متعملش فيها راجل وبتاع كرامه وانت اساساً الكرمه دي متعرفهاش الا في بوست فيس! وبعدين انا مش حشتم في ابوك المحترم الي للاسف معرفش يربيك ولا اجيب سيرة ارض الطوب الرملي في الواحة في مدينة نصر وبقية الاراضي والشيك الي ب ١٠ مليون جنيه بدون رصيد لن كده حيزعل منك بابي".

وأضاف الشيخ، "ميشرفنيش اكون رئيس ل نادي الاهلي العظيم الي بحبه وبحب جمهوره وفيه هلفوت في مجلس الاداره زيك ..بتاع بابي ومامي ! دي اخر مره انزل ل مستواك وارد عليك ببوست".

رد محمد سراج عضو مجلس إدارة النادي الأهلي، على هجوم تركي آل الشيخ، قائلًا: "النادي الأهلي ميشرفوش واحد قواد زيك”، الأهلي لا يشرفه انك تجيب سيرته علي لسانك".

اقرأ أيضًا..تركي آل شيخ لـ الخطيب "تقدمت باستقالتى من رئاسة الأهلي ولم اتلقى رد منكم"(مستند)

وتابع سراج، من خلال منشور له على موقع التواصل "فيس بوك"، قائلًا: "الحمد لله متربي ومصري وعندي كرامة ودماغ الدور والباقي على اللي ملوش ولا أصل ولا علم وفلوس ياريتها فلوسه أو بتعبه وضحكتني بجد على الشيك أبو 10 مليون طيب هات دليل واحد كده للشيك ده أنا والدي حارب في 1974 معرفش والدك كان بيعمل أيه ساعتها وطول عمر اسمه عالي ونضيف أوي في مصر بشهادة الكل في كل مكان وطول عمره لي فلوس بره".
تابع موقع تحيا مصر علي