عاجل
الثلاثاء 21 مايو 2024 الموافق 13 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عميل بنك مصر يشكوا من سوء الخدمة: "ATM خربانة عدت الفلوس ومخرجتهاش"

تحيا مصر

غضب أحد عملاء بنك مصر لسوء الخدمة التي تعرضت لها إحدى معارفه قبل عيد الأضحى، حيث أنها حاولت سحب راتبها من ATM بنك مصر ولكنها لم تحصل على النقود وظلت حتى الأن لا تعرف مصير راتبها.

تحيا مصر

شكوى عميل بنك مصر

كتب عميل بنك مصر عبر الصفحة الرسمية للبنك بموقع التواصل الإجتماعي "فيسبوك": "أسوأ خدمة حتى في موسم العيد - موظفة راحت تسحب فلوس راتبها من الماكنية ATM تابعة لبنك مصر، الماكينة خربانة عدت الفلوس وما خرجتهاش وطلعت رسالة TIME OUT، وده كان الخميس قبل إجازة العيد، اتصلت بخدمة العملاء 19888".

سوء خدمة بنك مصر

وتابع عميل بنك مصر، قصته: "الموظف قال فعلا الفلوس ما تسحبتش ولسة في الرصيد بس معمول عليها HOLD، وقالها هترجع لك على طول بعد العيد - اتصلي بعد العيد على نفس الرقم - بعد العيد النهاردة اتصلت على 19888 - الموظفة قالت لها الفلوس كانت ON HOLD وبعدين دلوقتي مش موجودة - هتستني 5 أيام عمل عشان يعملوا جرد الماكينة - ولو طلع الفلوس اتسحبت هتتغرمي 10 جنيه، ولو مش كدة هتترد ليكي - بتقولها زميلك قال إنها لسة في رصيدي ازاي لسة هتعملوا جرد - قالت هو ده النظام بتاعنا يا فندم وأي شكوى برضه 5 أيام عمل وبعد الجرد".

 

 

واختتم عميل بنك مصر، حديثه وقال: "طب لو طلع الفلوس ما تسحبتش هتعوضوني عن الوقت وعن الفلوس اللي معرفتش اسحبها قبل العيد بسبب أعطال المكن بتاعكم، قالت لأ هنعفيكي من رسوم الجرد - ده الخدمة بتاع البنوك عندنا".

تابع موقع تحيا مصر علي