عاجل
الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عارفة عبد الرسول تعتذر عن السخرية من مسرحية: "زملائي زعلوا جدا"

عارفة عبد الرسول
عارفة عبد الرسول

أثارت الفنانة عارفة عبد الرسول ضجة وجدلا كبيرًا خلال الساعات القليلة الماضية بسبب سخريتها من مسرحية.

تحيا مصر يرصد تعليق عارفة عبد الرسول على سخريتها من مسرحية

عارفة عبد الرسول تعتذر عن سخريتها على مسرحية

تراجعت الفنانة عارفة عبد الرسول على سخريتها من مسرحية رفضت ذكر أسمها واعتذرت للجمهور وأبطال العمل بعد انتقادها.

وقالت الفنانة عارفة عبد الرسول في منشور عبر صفحتها بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: “انا حزينه وف شده الالم ...عارفين البوست اللى كتبته عن المسرحيه المحسوده والاسهال ومش عارف ايه”.

وأضافت: “زملائى زعلوا منه جدااا وافتكروا انى باتريق ع المسرحيه اللى لسه ماشوفتهاش....انا اسفه جداااا حقكم على راسى من فوق...اصلا النيه خير ومافيش ابدا اللى يخلينى اتكلم وحش عن العرض”.

آخر أعمال عارفة عبد الرسول

واستكملت قائلة: “انا لسه ماشوفتوش...اسفه بجد ان النكته او الايفيه ماوصلش بالمعنى اللطيف ووصل بالشكل ده...اسفه واما اجى احضر حاعتذر لفرد فرد...انا مش حاشيل البوست لسببين”.

واختتمت: “ماتعودتش ااقول كلمه وارجع فيها...ثانيا يمكن اصحابى يشوفوه تانى ويحاولوا يلاقوا النكته اللى قلبت غم....اسفه فى غايه الاسف”.

 

وتفاعل معها الجمهور والمتابعين من خلال خاصية التعليقات ومنهم نجلاء بدر التي كتبت لها: “كده كتير والله، بتتأسفي على نيتك الصافيه وخفة دمك”.

اقرأ أيضًا

هاني شاكر نجم الافتتاح والإعلان عن الموهبة الواعدة.. لقطات من حفل افتتاح مهرجان السويس للموسيقى والغناء

وأضافت نجلاء بدر في تعليقها لـ عارفة عبد الرسول وقالت: “ده أنا اللي فكرت في صحتك وخوفت عليكي.. الإنسانية راحت فين.. حاجة تحزن”.

وحلت الفنانة عارفة عبد الرسول مؤخرًا ضيفة ببرنامج “قط و var” على نغم إف إم وقالت: “بحب جدا ورقة اللحمة اللى كان بيعملها والدي يوم جازته”.

وتابعت: “و كنت بحب مشاهدة فوازير نيللى و بحفظ الفوازير و كنت بحب اسمع مسلسلات الاذاعةُ زي رضا بند لمحمد رضا و صفاء أبو السعود”.

ويذكر أن آخر أعمال الفنانة عارفة عبد الرسول كان مشاركتها في بطولة مسلسل الآنسة فرح 5 برفقة عدد من النجوم مثل رانيا يوسف وأسماء أبو اليزيد وتامر فرج وآخرين.

تابع موقع تحيا مصر علي