عاجل
الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمود الليثي يدعو لسعد الصغير من المسجد النبوي.. والأخير يرد

سعد الصغير ومحمود
سعد الصغير ومحمود الليثي

حرص المطرب الشعبي محمود الليثي على الدعاء لكل أصدقائه وأقاربه أثناء تواجده بالمملكة العربية السعودية لتأدية مناسك الحج تزامنًا مع قرب قدوم عيد الأضحى المبارك ، وكان من ضمنهم المطرب سعد الصغير.

تحيا مصر يرصد تفاصيل دعاء محمود الليثي لسعد الصغير في الحج

ونشر الصغير عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام” مقطع فيديو لليثي وهو يدعو له ويقول: “عايز ادعي دعوة من قلبي لأخويا وحبيبي نجم النجوم سعد الصغير، ربنا يكرمك ويوفقك ويسعدك ويديك خير الدنيا كلها يا أبو محمود”.

وتابع الليثي: “ويخليلك مراتك، ويهديلك حالك، ويهديلك عيالك ليك يارب، ويجعل خير الدنيا كله عندك يا سعد، وربنا يبعد عنك الناس اللي مبتحبكش، ويكفيك شر الناس اللي مبتحبكش، ويجعلك مستور في الدنيا والآخرة”.

رد سعد الصغير على دعاء محمود الليثي له 

ومن جانبه حرص سعد الصغير على توجيه رسالة شكر لمحمود الليثي على دعاءه، وعلق على الفيديو قائلًا: “أخويا وحبيبي وعشرة العمر أبو السيد، ربنا يخليك ليا يا حبيبي، ودايما في نجاح كدا يارب، ومبسوط دايما، ودايما في ضهر بعض”.

وأضاف: “أخويا بجد اللي بحبه من قلبي وربنا عارف أنت عندي ايه، ربنا يحميك يا حبيبي، ويكرمك بإذن الله، واللهم تقبل منك يارب، حبيبي يا أبو السيد تسلم يا غالي”.

عودة سعد الصغير لزوجته

ومن الجدير بالذكر أن المطربة برلنتي عامر طليقة سعد الصغير قد أعلنت منذ أيام عودتها لطليقها بعد انفصال دام لأربعة أشهر، حيث نشرت برلنتي عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك” مقطع فيديو ظهر فيه سعد وهو يغني لها قائلًا: “ أنا واقع في عرضك، وواقع في طولك، تاخدي عمري كله، إني بس أطولك، برلنتي نمرة واحد، مفيش أي واحد، هيحبك زي ما أنا بحبك، أحلى عيد جواز”.

وعلقت برلنتي على مقطع الفيديو قائلة: "ربنا ما يحرمني منك برلنتي نمرة ١".

برلنتي تهاجم زوجة سعد الصغير الأولى

ويذكر أنه في وقت سابق قد هاجمت المطربة برلنتي عامر عقب طلاقها من سعد الصغيرزوجته الأولى، حيث نشرت بوست على “فيسبوك” تقول فيه: “والله مش عارفة الست دي عايزة مني إيه، طيب حضرتك أنا سبتهولك ابعدي عني بقي هتموتي مني كمان بعد ما سبته”.

تابع موقع تحيا مصر علي