عاجل
السبت 13 أغسطس 2022 الموافق 15 محرم 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد نور يطرح أول دويتو يجمعه بمصطفى قمر في هذا الموعد| تفاصيل

محمد نور ومصطفى قمر
محمد نور ومصطفى قمر

أعلن المطرب الشاب محمد نور أن موعد طرح دويتو "شوفتوا القمر" الذي يجمعه بالفنان مصطفى قمر سيكون مساء غدًا الخميس الموافق 28 يوليو في تمام الساعة السادسة على موقع "يوتيوب"، ومختلف المنصات الموسيقية.

تحيا مصر يرصد موعد طرح أغنية محمد نور ومصطفى قمر الجديدة

حيث نشر محمد نور بوستر الأغنية عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، وعلق عليه قائلًا: "بكرا الساعة 6 أغنية شوفتوا القمر من ألبوم الحب هتكون موجودة على يوتيوب وكل منصات الموسيقى".

أخر أعمال محمد نور

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال محمد نور أغنية "ما تجيش على نفسك" من ألبومه الجديد "الحب" التي تم طرحها يوم 20 من شهر يوليو الجاري عبر القناة الرسمية لشركة "كاب ميوزيك" على موقع "يوتيوب"، وحققت منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 63 ألف مشاهدة.

والأغنية من كلمات أحمد علاء، ألحان محمد نور، توزيع زووم، ومكس وماستر ياسر أنور، وتقول كلماتها: “ماتجيش على نفسك وعادي وخيرها في غيرها كده شكلك جبت أخرها مش كل ما نفتح صفحة جديدة أنت بتقفلها مش همشي وراك ولا شايفك حد صغير ده العمر قصير مش كل ما تغلط هنسى وأقول بكرة هتتغير”.

“مستغرب ليه وشيفني إزاي مجنون بالعكس ده العين العقل ده أنا عشت بقول عنك طيب واتاريك مش سهل هزعل على أيه طب لو كملنا هناخد أيه غير وجع القلب وهكمل ليه وأنا شايف البعد أريح من القرب كمان بمراحل علشان ما مسكتش فيا بفرط فيك بالساهل”.

“وهقولك ايه كان لازم اتعلم درس وكان الدرس ده فيك خليك علي راحتك وقابل بقى من غيري أنا كده ريحت ضميري بعد اللي عملته معاك ما تقليش كتر خيري دول قالو زمان الناس بتبان في العشرة وأنا لو على العشرة علشان الجدعنه أنا هديلك صفر من عشرة مستغرب ليه وشيفني مستغرب ليه وشيفني ازاي مجنون بالعكس ده العين العقل ده أنا عشت بقول عنك طيب واتريك مش سهل هزعل على ايه طب لو كملنا هناخد ايه غير وجع القلب”.

تابع موقع تحيا مصر علي