عاجل
السبت 20 أغسطس 2022 الموافق 22 محرم 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

أيتن عامر تطرح أغنيتها الجديدة "توتا فروتا" في هذا الموعد| تفاصيل

أيتن عامر
أيتن عامر

أعلنت الفنانة أيتن عامر أن موعد طرح أغنيتها الجديدة "طتوتا فروتا" سيكون اليوم الخميس الموافق 28 من يوليو في تمام الساعة السادسة مساءً.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أغنية أيتن عامر الجديدة

حيث نشرت أيتن عامر بوستر الأغنية عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، وعلقت عليه قائلة: "استنوا أغنيتي الجديدة توتا فروتا النهاردة الساعة 6 على كل المنصات الموسيقية، وحصريًا على قناة اليوتيوب، ولسه بحذر ملوك الراب سين ومش هحدد مين".

أخر أعمال أيتن عامر في الغناء

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال أيتن عامر في مجال الغناء أغنية "خطافة رجالة" التي تم طرحها عبر القناة الرسمية لها على موقع "يوتيوب" يوم 16 من شهر يونيو الماضي، وحققت الأغنية منذ عرضها وحتى الآن أكثر من 598 ألف مشاهدة.

وهي من كلمات أحمد علاء الدين، وتوزيع زووم، والفيديو كليب من إخراج محمد عز العرب، وتقول كلمات الاغنية: "عاملة لاف على صورته وأنا حبيبته ومش هاقف اتفرج، وأنا هقفش جامد ده البارد عمال بيهرج، يا نهار أبيض كده مش فايت، أنا قلبي مولع نار شايط، بقى بيني وبينها انا تار بايت
ده متعرفنيش، ودي قلة ذوق كدة مش طالبة بزيادة لطافة، دي عميت في عنيها العيب فيها ولا أنا شفافة".

“أنا موتي وسمي اللي قافلني، بتبص في وشي وتحضني، ومن ضهري بتلعب و تخوني، وكله على مفيش، خطافة الرجالة حرصوا منها، تلعب على مين لا ده بعينها، اللي تقربله الله يعينها، مش هسكت ولا هقف اتفرج، خطافة الرجالة حرصوا منها، تلعب على مين لا ده بعينها، اللي تقربله الله يعينها، جمهوري كبير يملى مدرج، خطافة الرجالة”.

“ولا عاش ولا كان اللي يقرب من حد بحبه، دة أنا أصلي قعدت أما دخلت وربعت في قلبه، دورها فى حياته يدوب مشهد، وأنا بطلة فيلمه الناس تشهد، ومكنتش احبها تتعقد، بس أعمل ايه، عينك يدب فيها رصاصة راحة جاية عليه، زي ما بيقولوا عنيها فيه وتقول، عمالة تلفي و بتحاولي، وتقولي لا ذوقي ولا ستايلي، وأتاريكي عماله تتحايلي علشان تشوفيه”.

تابع موقع تحيا مصر علي