عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

الليلة.. فريق واما في ضيافة جيهان عبد الله على نجوم FM

فرقة واما
فرقة واما

يحل الليلة أعضاء فرقة واما ضيوفًا في برنامج "أجمد 7 الساعة 7" الذي تقدمه الإعلامية جيهان عبد الله ويذاع على محطة راديو "نجوم إف إم" كل يوم من الأحد إلى الخميس على الهواء مباشرة في تمام الساعة السابعة مساءً.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حلول فريق واما على نجوم إف إم

ومن المفترض أن يتحدثوا أعضاء فرقة واما (أحمد فهمي، محمد نور، أحمد الشامي، نادر حمدي) عن أحدث أعمالهم الغنائية أغنية "مش حلوة بس" التي حققت نجاحًا واسعًا عقب طرحها، بالإضافة إلى مشاريعهم الفنية القادمة.

أخر أعمال فريق واما

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال فرقة واما الغنائية أغنية "مش حلوة بس" التي تم طرحها يوم 6 من شهر يوليو الماضي عبر القناة الرسمية للشركة المنتجة للعمل "نجوم ريكوردز" على موقع "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 148 ألف مشاهدة.

وهي من كلمات وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع ومكس وماستر توما، وتقول كلمات الأغنية: "القوام أوام ياخدك في ثانية والعيون جنون في حتة تانية مستحيل تشيل عينك من عليها أنت جيت خلاص سلّم نفسك ليها القوام غزال بس بغزالة طب إيه العمل ؟ في أمل ؟ ولا استحالة مستحيل قتيل هموت عليها أنت جيت خلاص سلّم نفسك ليها مش حلوة بس دي حلوة أوي أوي استنوا بس أشوف دخلتها منين القلب حَس بحاجات جميلة أوي مش ناقص بس غير أقول الكلمتين عامله إيه ؟ ازيك ؟".

 "إيه الجمال ده إنتي أحلى وأرق واحدة في المكان ده الحكاية باختصار مش عارف ابتديها كان في دماغي حاجات دلوقتي خلاص ناسيها افتكرت سؤال بالإذن كلمه إنتي ملكة جمال ؟ ولا انتي نجمة ؟ الحكاية باختصار الڤولت عالي ضرب نار مش هزار خدي رايحة فين تعالي مش حلوة بس دي حلوة أوي أوي استنوا بس أشوف دخلتها منين القلب حَس بحاجات جميلة أوي مش ناقص بس غير أقول الكلمتين أنت جيت أنت ابتديت أنت انتهيت أنت هويت شوفت ناس وعرفت ناس لكن خلاص بيها اكتفيت جاي منين ؟ وروحت فين ؟ أنت نسيت ؟ ولا اتنسيت ؟ أنت جيت خلاص سلّم نفسك ليها مش حلوة بس دي حلوة أوي أوي استنوا بس أشوف دخلتها منين القلب حَس بحاجات جميلة أوي".

تابع موقع تحيا مصر علي