عاجل
الثلاثاء 16 أغسطس 2022 الموافق 18 محرم 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

حماقي يستعد لإحياء حفلًا غنائيًا بالمنصورة في هذا الموعد

محمد حماقي
محمد حماقي

يستعد الفنان محمد حماقي لإحياء أحدث حفلاته الغنائية في مصر بمدينة المنصورة، وذلك في يوم الأربعاء الموافق 10 من شهر أغسطس الجاري.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير حفل حماقي في المنصورة

حفل حماقي في المنصورة

وجاءت سعر تذكرة حفل محمد حماقي في المنصورة بـ 300 جنيها، ومن المقرر أن تفتح أبواب الحفل قبل إنطلاق الحفل بساعتين، ويقدم محمد حماقي خلال الحفل باقة من أروع أغنياته المميزة التي أتت بعنوان: جمالها استثنائي، لا مالة، زيها مين، واحدة واحدة، ياستار، قدام الناس، أحلى حاجة فيكي.

أغنية حماقي الجديدة 

وتصدر المطرب محمد حماقي تريند الأكثر بحثا على موقع جوجل الشهير، بعدما طرح أحدث أعمال الغنائية بعنوان “أدرينالين”، الذي تولى تأليفها  ولحنها الملحن عزيز الشافعي، وتوزيع وميكس تميم.

وأتت كلمات الأغنية: "وأتت كلمات أغنية حماقي الجديدة بعنوان أدرينالين، على النحو الأتي:لمست ايدي عملت كونتاكت ، الكهربا مسكت في الشرايين، زودت الأدرينالين .. قلبي وعيني مش قادرين، مشت قلبي على الخط ، ماراحش شمال وماشافش يمين ، انا هنجت اتبنجت، اتمزجت انا معمولي كمين، الله عالبسمه البسمه ، والعود والرسمه الرسمه ، جايه في وقتها والله، ماهي جت في اللحظه الحاسمه ، الله عالخفه الخفه ، والعود واللفه اللفه ، جايه في وقتها والله ، ماهي جت من بعد اللهفه

ثانيه واحده بس نفهم ، الجمال ده مش بيرحم ، الجمال ده ناره قايده، كل نظره متعه زايده ، ثانيه واحده بس ندرس ، الجمال ده يهري يفرس ، الجمال ده ناره والعه ، من الدلع و من الملاوعه ، لحظه واحده بس هدّوا ، الجمال ده مين اللي قده ، الجمال ده ناره جنه ، معذورين لو اتفتننا ، لحظه واحده لحظه واحده ، لا بجد احلى واحده ، في الطعامه زايده حته ، حتتين تلاته سته

حماقي يتألق بـ أغنية جمالها استثنائي

وكان قد تألق حماقي قبلها بأغنية “خليها استثنائي”، والتي جاءت كلماتها هي الأخرى: أنا دُخت كتير وراها.. لو أشوفها أنا ببقى طاير زي اللي مسك في لعبة.. داس على كل الزراير ما أنا من إعجابي بيها.. متلخبط مش هجادل أنا بس فاضللي حبة.. وأديها عمري اللي فاضل، جمالها استثنائي.. جمالها استثنائي مافيش منه نهائي.. دي غطت ع الباقي بصراحة كده.. غير التانيين دول جنبها.. مابقوش باينين وسألتها.. طب جايبة منين الضحكة الحلوة ديَّ الله هالله هالله.. في عينيها الفرحة هالّة الله هالله هالله.. إديني الفرصة ياللا جمالها استثنائي.. جمالها استثنائي مافيش منه نهائي.. دي غطت ع الباقي بصراحة بقى.. دي ماحصلتليش كنز اتلقى.. فرصة مابتجيش كان قبلها.. مابيعجبنيش وأهي دي اللي ملت عينيا الله هالله هالله.. في عينيها الفرحة هالّة الله هالله هالله.. إديني الفرصة ياللا جمالها استثنائي.. جمالها استثنائي مافيش منه نهائي.. دي غطت ع الباقي".

تابع موقع تحيا مصر علي