عاجل
السبت 20 أغسطس 2022 الموافق 22 محرم 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

أحمد سعد يحيي حفلًا غنائيًا بالساحل الشمالي في هذا الموعد| تفاصيل

أحمد سعد
أحمد سعد

يستعد الفنان أحمد سعد لإحياء حفل غنائي بحضور خاص في منطقة الساحل الشمالي يوم السبت الموافق 6 من شهر أغسطس الجاري.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حفل أحمد سعد القادم

حفل أحمد سعد بالساحل الشمالي

حيث نشر أحمد سعد عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" بوستر الحفل، وعلق عليه قائلًا: "مستنيكم في الساحل يوم السبت الجاي 6\8 في حبيبي كلاب في حفلة جميلة من حفلات الصيف".

أخر أعمال أحمد سعد

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنان أحمد سعد أغنية "وسع وسع" التي تم طرحها يوم 6 من شهر يوليو الماضي عبر القناة الرسمية له على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 7 مليون مشاهدة.

أغنية "وسع وسع"

والأغنية من كلمات مصطفى حدوتة، وتوزيع ومكس وماستر إيهاب كلوبيكس، وتقول كلماتها: “شوف أنت عامل وأنا عامل ايه شوف أنت قد ايه وأنا قد ايه شوف أنت أصلك ايه وأنا أصلي ايه ده اللي أنت فرحت بيه أنا متعود عليه أنا اللي ليك أمان وعارف من زمان من غيري تعمل ايه هتبوظ أكتر كمان تفضل مشغول بحالي بالمكسب اللي جالي واللي من مخي واقع هتموت و تلاقيه".

“وسع وسع ... وسع وسع .. وسع وسع .. وسع وسع مين اللي جاي يستنى دوره جاي أهلا باللي عايز سيبوه أنا عايزه حي شوف أنت جاي منين وأنا جاي منين شوف أنت روحت فين وأنا روحت فين شوف أنت تبقى مين وأنا أبقى مين ده اللي عملته في حياتك عملته أنا في يومين أنا اللي ليك أمان وعارف من زمان من غيري تعمل ايه هتبوظ أكتر كمان تفضل مشغول بحالي بالمكسب اللي جالي واللي من مخي واقع هتموت و تلاقيه وسع وسع ... وسع وسع .. وسع وسع .. وسع وسع”.

"لو كانت بالكلام أنا أسمعك الكلام شوف أنت نمرة كام والكام منك بكام أنا من غيرك تمام بس أنت مش تمام مش رائي فيك لوحدي يا حبيبي ده رأي عام لو كانت بالحظوظ الدنيا كانت تبوظ يجوز أولا يجوز هتمشي زي اما أعوز اثبت واستني عندك أنا اللي ليا عندك لو واخد حاجة منك تعالي وخدها جوز وسع وسع”.

تابع موقع تحيا مصر علي