عاجل
السبت 13 أغسطس 2022 الموافق 15 محرم 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

أنباء عن طلاق أيتن عامر من عز العرب.. والفنانة تتجاهل الرد

أيتن عامر وعز العرب
أيتن عامر وعز العرب

انتشرت أنباء منذ قليل تفيد بطلاق الفنانة أيتن عامر من مدير التصوير والمخرج محمد عز العرب في هدوء تام عند أحد المحامين بمنطقة المنيل.

تحيا مصر يرصد أنباء طلاق أيتن عامر

وحتى الآن لم يؤكد أي أحد منهما تلك الأنباء أو نفيها، كما أن أيتن تتجاهل الرد على سؤال حقيقة طلاقها، ويذكر أن الفنانة أيتن عامر قد تزوجت من محمد عز العرب سنة 2015، بعد أن عاشا سويًا قصة حب، بدأت بعدم تقبل وانتهت بالزواج.

أخر أعمال أيتن عامر

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال أيتن عامر أغنية "توتا فروتا" التي تم طرحها يوم 28 من شهر يوليو الماضي عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من مليون مشاهدة.

أغنية “توتا فروتا”

وهي من كلمات وألحان شادي محسن، وتوزيع ومكس وماستر إلهامي دهيمة، أحمد حسام، وتقول كلماتها: “واللي يشتريكم تبيعوه، باجي باعملكوا دربكة، مع إني ماليش في الفزلكة، كلامكوا دة كله همبكة، كلامي متأستك أستكة، وسهل قوي أحط عليكوا، العيب مش فيا دة فيكوا، مش شاغلة دماغي أنا بيكوا، مابلاش أنا خايفة عليكوا، ف ضهري كتير كلام تقولوه، ف وشي تقولوا i love you، واللي يشتريكم تبيعوه، لا كدة بقا سورى *F** Y”.

“أنا عايشة حياتي بدماغي باسهر ليلاتي، بحب أرقص وأغني بكيفي مش غصب عني، وانتو بناركوا خليكوا ماهي مش واقفة عليكوا، بيكوا أو حتى مش بيكوا، تحبو أوريكوا ؟، أنا توتتا فروتتا، وحلوة و قطة، شربت أنا شفطة، جالها زغطة خدت الشنطة، ورحت أنا ناطة و مرك ماهتعرف على فين، أنا مزة وأوزة، أهزك هزة، عينيا بريئة، ومستفزة، وخفة دمي دي أخر لذة أنا سيلفى معايا يجيب ملايين”.

“أنا توتتا فروتتا وحلوة وقطة شربت أنا شفطة جالها زغطة خدت الشنطة ورحت أنا ناطة وعمرك ماهتعرف على فين أنا مزة وأوزة أهزك هزة عينيا بريئة ومستفزة وخفة دمي دي أخر لذة أنا أجمد من كل التانيين أنا توتتا فروتتا أنا توتتا فروتتا”.

“شياكة وأخر انتكة دلوعة وأحب الهشتكة وأعمل ف دماغك فرتكة وسهل انسيك أهلكَ مش fake بتعامل أنا عادي يا ملايكة وجواكوا فاضي والكل عامل قاضي دانا واخداكم عالهادي”.

تابع موقع تحيا مصر علي