عاجل
الجمعة 30 سبتمبر 2022 الموافق 04 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

عزيز الشافعي يحتفل بـ أغينة "أنا غلطان": "مازالت تريند يوتيوب رغم صدورها من شهور"

بوستر أغنية أنا غلطان
بوستر أغنية أنا غلطان

احتفل الفنان عزيز الشافعي بنجاح أغنية “أنا غلطان” الذي يغنيها الفنان الموهوب بهاء سلطان، وذلك بسبب مواصلتها تصدر تريند موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب رغم طرحها من شهور.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل نجاحات أغنية أنا غلطان لـ بهاء سلطان

عزيز الشافعي: “تستمر الغنوه تريند على اليوتيوب رغم صدورها من شهور”

كتب عزيز الشافعي عبر موقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”، مرفقا مقطع من اغنية أنا غلطان: ""تستمر الغنوه ترند على اليوتيوب رغم صدورها من شهور و تحقق اكتر من ١٦ مليون مشاهدهـ وتعتبر أكتر الأغاني الي اتعملها covers ف الفتره الأخيره ، و تفضل دليل على أن المحتوى الجيد يقدر يفرض نفسه على الساحه ف كل الأوقات".

كلمات أغنية أنا غلطان

وجاء مطلع أغنية أنا غلطان على هذا النحو: أنا غلطان عشان حبيت وبينت إهتمامي بيك.. عشان كدة يعني بقيت ما أنفعشِ.. ومن نظرك نزلت مابقيتش لايق ليك.. وكان مفروض ما أحبكشِ.. ولو حبيت ما أبينشِ.. ودلوقتي خلاص همشي أنا وقلبي اللي دايب فيك.. وليه طيب عشان طيب.. عشان يعني اللي في قلبي على لساني.. بتكسرني وتخسرني

بتكسرني وتخسرنيبتخسر حب مش سهل تلاقيه تاني، مفيش أسباب.. أنا اللي اختارت من الأول أعيش في عذاب.. ألومك ليه وأقولك إيه
ما أنا اللي جريت ورا وهم وطلع كداب.. تعبت كتير وبتألم.. يا رب أفوق وأتعلم.. ومن بكرة أنا وانت هنتقابل ولا الأغراب

وتعد أغنية أنا غلطان من كلمات والحان عزيز الشافعى، توزيع موسيقي طارق حسيب، إنتاج فري ميوزيك.

أخر أغنيات بهاء سلطان

وجدير بالذكر، أنه كانت أخر أعمال بهاء سلطان أغنية “كلميتن حلوين” من كلمات  نصر محروس، وألحان حسين محمود، وتوزيع أمير محروس، تنفيذ وتريات سعيد كمال، جيتار روكت، طبلة سعيد أرتست، رق هشام العربي.

وأتت كلمات أغنية كلمتين حلوين على هذ النحو: يومين حلوين ويومين وحشين وبتعدي، وناس حلوين وناس وحشين وبتعدي، بس اللي ليك أقرب ما ليك، الجرح منهم مش بيعدي، يفضل يألم في القلوب ألم السنين، يفضل يعلم في العيون دمع الحزين، كل اللي ليك ليه قسيوا عليك، قلبي يا مسكين أنا كل شيء كان حلو فيا، إديتهولكم من عينيا، وأما بشوف حاجة وحشة منكم كنت بكدب آه عينيا، حتى الليالي والسنين بقوا ذكرى في القلب الحزين، ليه كل غالي يطلع رخيص.

تابع موقع تحيا مصر علي