عاجل
الجمعة 30 سبتمبر 2022 الموافق 04 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

عايزكم تاخدوا قرارات مهمة وتتشجعوا.. تامر حسني يعلن عن فقرة نقاش ليلية يوميًا مع متابعيه

تامر حسني عبر انستجرام
تامر حسني عبر انستجرام

أعلن الفنان تامر حسني عن فقرة نقاش ليلية مع متابعيها للإستفادة من خبراته في الحياة، وتشجيعهم وذلك عن طريق متابعة تعليقاتهم على ذلك المنشور اليومي 

تحيا مصر يرصد لكم فقرة النقاش اليومية لـ تامر حسني مع متابعيه عبر انستجرام

فقرة نقاش ليلية مع تامر حسني 

وكتب تامر حسني عبرانستجرام: حبايب قلبي في حب ربنا و حبكم.. إن شاء الله كل كام يوم هاجي على بالليل كدا نتناقش في موضوع من خلال مشواري و تجربتي في الحياه، جايز تستفيدوا منه حاجه و جايز يكون في كتير منكوا هيكون كلامي بمثابة اشاره تشجعهم كانوا مستنينها.

وتابع خلال المنشور: من خلال خبرتي النجاح بيقوي و يجعل كل من حولك يهتم بك و العكس صحيح وأعني بالنجاح النجاح الإنساني في علاقاتك بربنا و الناس.. النجاح المهني وتحقيق ذاتك وطموحك وتحديك لكل الصعاب وتخطيك لكل محنك زي ما عملوا كتير قبلك وظروفهم كانت أصعب منك ووصلوا لأكبر من أحلامهم.

تامر حسني لـ متابعيه: عايزكم تاخدوا قرارات مهمة

وأختتم كلامه: أمانه عليكم محدش يكتبلي عاش وهو دا وتقبر قلبي.. أنا عايز افتح باب نقاش حقيقي يخليكوا تاخدوا قرارات مهمه في حياتكم او تتشجعوا و تتحمسوا لخطوات ايجابيه اتكلموا و قولوا اللي جواكم تفريغ احاسيسكم هنا وأي اسأله جواكم أو اي مواقف أو حكايات لما تتقال هنا هتبقى اول خطوه للصح عشان هتتولّد طاقه كبيره للخير شاهد عليها ربنا ف هتكون خير اوي لينا ان شاء الله.

أغنية أنت أختيار لـ تامر حسني من فيلم بحبك

وتصدر الفنان تامر حسني التريند بـ أغنية أنت أختيار من فيلم بحبك، الذي نافس به في موسم عيد الأضحى، وحققت حتى الآن أكثر من 3 مليون مشاهدة عبر يوتيوب
وطرح تامر حسني أغنية أنت أختيار في بداية أغسطس الجاري، وكانت عبارة عن فيديو كليب به مقتطفات من فيلم بحبك، واحتوت على بعض الكواليس في نهايتها.
والأغنية من كلمات فاروق رشا، والحان تامر علي، وتوزيع موسيقي وميكس يحيى يوسف، ماسترينغ علي فتح الله.

تابع موقع تحيا مصر علي