عاجل
الأربعاء 05 أكتوبر 2022 الموافق 09 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

هرن عليكم على الهوا.. حكيم يعلن عن مفاجأة لجمهوره

حكيم
حكيم

أعلن المطرب الشعبي حكيم عن مفاجأة كبيرة لجمهوره ومحبيه، وهي أنه سيتصل بيهم على الهواء إذا تركوا له أرقام هواتفهم في تعليق على أغنية "تزاولني" على "يوتيوب".

تحيا مصر يرصد مفاجأة حكيم لجمهوره

حيث كتب حكيم عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام": "مساء الخير عليكم، اللي هايدخل على قناتي اليوتيوب، ويدخل على أغنية تزاولني، ويكتب رقم تليفونه في تعليق، أنا أكيد هاكلمه على الهوا، منتظرك تسيب رقم تليفونك في كومنت على الأغنية في قناة اليوتيوب بتاعتي، اللينك في البايو".

أخر أعمال حكيم

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال حكيم أغنية “تزاولني” التي تم طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب” يوم 4 من شهر أغسطس الجاري، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 2 مليون مشاهدة.

أغنية “تزاولني”

وتعد أغنية “تزاولني” من كلمات إسلام كنكا، ألحان كريم الصباغ، وإسلام كنكا، توزيع فلسطينى، ومهندس صوت ومكساچ أسامة طارق، وتقول كلمات الأغنية: “اعبهم .. شاغلهم .. كايدهم .. واجعهم انسى تزاولنى صعب عليك تشغلنى انسى تلاعبنى .. هات اخرك وابقى قابلنى خرزة زرقا من عينهم ولا ولا حاجه فارقة من غيرهم انا من خيرى كنت بديلهم شوفوا بقى ناس يعيشوا مع عيبهم ع السكة كله جاى جاى شوفوا عزالى لما بتشيط الليلة العزف على الناى نارى حامية لما بتقيد لو يصفولى هياخدوا عيونى بس دى مش سكتهم".

"لما عنيكم بتيجى فى عيونى بتشوفنى احسن منكم وانا ع الأصول متربى بس معاكم تعبت وربى فوقتلكم مش هتعدى هنا منطقتي طب مين قدي انا علي وضع وضعي من صغرى وانا مش مرضى وانتوا مش دوغرى فينكم ياللي اخدتوا من حبي مشيتوا و سيبتوا قلبي متعبي انسى تزاولنى صعب عليك تشغلنى انسى تلاعبنى .. هات اخرك وابقى قابلنى انسى تزاولنى صعب عليك تشغلنى انسى تلاعبنى .. هات اخرك وابقى قابلنى تاعبهم .. شاغلهم .. كايدهم .. كان اللى فى جيبى مش ليا كانت طالبة معايا حنية العيب كان فيهم بس قالوا فيا سكتكم سكة مؤذية عرفتوا قيمتى متأخر هنسى وانسوا انى هتأثر افك دماغى واكبر ماهو مش اى حد يتقدر”.

تابع موقع تحيا مصر علي