عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هنا الزاهد تهنئ تامر حسني بنجاحات فيلم "بحبك": تعبت كتير ومكنتش بتنام

هنا الزاهد وتامر
هنا الزاهد وتامر حسني

حرصت الفنانة هنا الزاهد على تهنئة الفنان تامر حسني، بنجاحات فيلم “بحبك”  وذلك بعدما حصد على ما يقرب من 600 مليون جنيها دوليا، مشيرة إلى أن الفنان يستحق لما بذله من جهد وتعب.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تعليق هنا الزاهد على نجاحات فيلم بحبك

هنا الزاهد تهنئ تامر حسني بـ نجاح فيلم بحبك

كتبت هنا الزاهد عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: “فيلم بحبك يحقق 600 مليون جنيه دوليا، فيلم بحبك رقم 1 عربيا، ما شاءاللع مبروك ياتامر تستهال”.

وتابعت هنا الزاهد حديثها عن تامر حسني: “تبعت كتير وكنت عازينا كلنا نعمل احسن حاجة عندنا ومكنتش بتنام وبتجتهد وبتشتغل على كل تفصيله في الفيم، وربنا كرمك كرم كبير ما شاءالله، وغير كل ده كنت شغال على ألبوم اللي مكسر الدنيا دلوقتي.. مبروك ليك ولينا كلنا”.

هنا الزاهد تهنئ تامر حسني

تامر حسني يحتفل بنجاحات بحبك

وسبق وأن أعرب تامر حسني عن سعادتها بنجاحات أولى تجاربه في الإخراج، فقال: “الحمدلله من جد وجد و ربنا بيكرم على قد التعب الحمدلله عشان نجحت و حققت الإنجازين دول و اثبت اني كنت شايف صح و صاحب رؤيه و شخصيه فنيه مستقله مبتمشيش غير ورا قناعتها اللي بتتبني بعد دراسه كبيره للأشياء حبيت اقول للشباب مفيش مستحيل”.

وتابع حديثه: “أهو الإنجاز بقى انجازين رقم عمري ما طلبته من ربنا لإنه عمره ما يجي في خيالي كنت اطمح في ربعه و عدد زوار الفيلم ربنا كرمنا و فخور كل الفخر بأن اعلى رقمين في تاريخ السينما على مر العصور تم تحقيقهم بفيلم من تأليفي و موسيقتي التصويريه و إخراجي الحمدلله و مليون مبروك لجميع ابطال و صناع الفيلم و كل الشكر الجمهور المصري و العربي و العالمي اللي شرفنا و تسبب في هذا الحدث العظيم في حياتي”.

فيلم بحبك لـ تامر حسني

من ناحية أخرى، تدور قصة فيلم بحبك حول تامر حسني  الذي يجسد دور شخص يدخل في قصة حب مع فتاة قبل أن يدخل في قصة حب جديدة في نفس الوقت، وهو من بطولة تامر حسني إلى جانب هنا الزاهد، حمدي الميرغني، هدى المفتي، مدحت تيخا، عالية راشد، شهد الشاطر.

تابع موقع تحيا مصر علي