عاجل
الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

القصة الكاملة وراء توزيع محمد رمضان ذهب في حفله المقبل بالعلمين

محمد رمضان
محمد رمضان

انتشرت في الساعات القليلة الماضية أنباء عن توزيع الفنان محمد رمضان سلاسل دهب في حفله في الساحل الشمالي بمدينة العلمين الجديدة، الذي من المقرر إقامته يوم الجمعة الموافق 26 من شهر أغسطس الجاري.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير حقيقة التفاصيل الكاملة لتوزيع سلاسل دهب في حفل محمد رمضان في العلمين

حفل محمد رمضان في العلمين

وبدأ عدد كبير من جمهور الفنان وبشكل خاص المقبلين على حضور الحفل، في البحث عن حقيقة الأمر الذي كشف أنها ليس لها أساس من الصحة وأن محمد رمضان ليس له علاق بما يتم تداوله، ولكن بالفعل اتفقت الشركة المنظمة للحفل مع أحد الملعنين على توزيع سلاسل من الذهب على الحاضرين كنوع من الدعايا لحملتهم الإعلانية، وهذا الإتفاق بعيد كل البعد عن محمد رمضان.

أسعار تذاكر حفل محمد رمضان في العلمين

هذا ويبدأ حفل محمد رمضان في العلمين الجديدة يوم 26 من شهر أغسطس، في تمام الساعة الخامسة مساء، وأتت أسعار تذاكره على النحو الأتي: الفئة الأولى بسعر 500 جنيها، والثانية بسعر 1000 جنيه، أما عن الفئة الثالثة فجاء سعرها بـ1800 جنيها، بينما الفئة الرابعة بسعر 2000، والفئة الخامسة بسعر 2600، أما عن الفئة قبل الأخيرة بـ 3000 حنيها، والفئة الأخيرة بسعر 3500.

مركبش البسكلتة.. أحدث أعمال محمد رمضان

جدير بالذكر، أنه طرح محمد رمضان أحدث أعماله الغنائية التي أتت بعنوان “مركبش بسكلته”، وذلك في الأيام الماضية عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات “يوتيوب” ليرد من خلالها على حملة التشويه الذي تعرض لها واتهماته بالشذوذ الجنسي، وأتت كلمات الأغنية: "خد متخافش انا لما بحضر اخض تضربني بصوت بحي نرد ازاي قطط في اسود بتعض هلعبها لوب .. لو راجل صد انا في التواضع مقولكشي جاي اخطف انظاركوا وامشي عن نفسي ليه متكلمشي انا عارف ان انتوا .. متغاظين .. اوي أوي .. متغاظين .. أوي .. أوي أنا عارف إن إنتوا .. متغاظين أوي .. طب تعرف تعمل كدة".

"كدة .. كدة عالناهيه بنلعب منهيبش طلعتوا اشاعه ومكلتش اضرب غيرها الطلقة مجتش كفاياك دولارات متبعزقهاش .. اوي متبعزقهاش ... اوي ... متبعزقهاش .. أوي انا لما اتكلم اعلم اجيب م الاخر اصلي معلم اقول الكلمه الكلمه تعلم لو غابت مني هتتعتم زي ما اجيبها بسيبها انا زي ما ارتبها بكركبها انا في اي حته بخش اقلبها .. كده طب تعرف تعمل كدة .. كدة جامد جدا في اي حته ميجا ستار مش برمي الجته نمبر وان يركب ملاكي بس ميركبش بسكلته انا لما اخطي بغطي احسبها بالمتر لا بالسنتي انا جنبي خمسين شنب لادارتي انا شورتي لايق اوي مع نضارتي بص لايق ازاي .. بص متضايق ازاي بص لايق ازاي .. بص متضايق ازاي طب تعرف تعمل كدة”.

تابع موقع تحيا مصر علي