عاجل
الثلاثاء 21 مايو 2024 الموافق 13 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد طلاقهم.. أحدث ظهور لطليقة أورتيجا عبر انستجرام

كارولينا قنديل طليقة
كارولينا قنديل طليقة أورتيجا

ظهرت طليقة مغني المهرجانات أورتيجا على الحصان في الصحراء، وذلك أحدث ظهور لها بعد الطلاق بعدة أيام. 

تحيا مصر يرصد لكم أحدث ظهور لـ طليقة أورتيجا عبر انستجرام 

طليقة أورتيجا على الحصان 

شاركت كارولينا قنديل، طليقة أورتيجا فيديو لها أثناء ركوبها حصان في الصحراء، على أنغام إحدى أغاني المطرب الشعبي عصام صاصا “كله سابني بقيت لوحدي دنيا بيني وبينها تحدي”. 

طليقة أورتيجا عبر انستجرام 

وعلقت على الفيديو عبر حسابها في انستجرام: “أبو الخير” وهو اسم الحصان.

طلاق كارولينا قنديل وأورتيجا

وقد أعلنت زوجة مغني المهرجانات أورتيجا، يوم 29 أغسطس الماضي، انفصالها عنه بشكل نهائي، عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصود والفيديوهات الشهير انستجرام 

وكتبت كارولينا قنديل زوجة أورتيجا عير خاصية ستوري: أنا اتطلقت يا جماعة ومعلش عارفة إنى زهقتكوا معايا بس خلاص مفيش زهق دي آخر طلقة. 

وتابعت: وبتمنى التوفيق لأورتيجا في حياته وإحنا أصدقاء وهنفضل أصدقاء والعمر كله هيفضل أبو أولادي المحترم وأحسن أب في الدنيا كلها.

أزمة أورتيجا 

وقد كشف أورتيجا في مايو الماضي، عن الأزمة التي يمر بها حاليًا ووجود أشخاص يحاربونه لقطع رزقه وتشويه صورته أمام جمهوره.

كشف أورتيجا تفاصيل أزمته وما يتعرض له من خلال موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك وكتب في منشور عبر صفحته الرسمية قائلًا: “يا جدعان هو اللي بيأذي حد في أكل عيشه، وبيحارب علشان يخليني ماشتغلش، وأكونتات بتتسرق مني وناس قاعدة 24 ساعة بتشتم عمال على بطال”.

وأضاف: “نحب نقول إيه للناس دي.. وأنا عرفت كل حاجة علشان ربنا كبير أوي وكل حاجة بتبان، حتى ولو بالصدفة افرح لك يومين علشان مش بتدوم.. واللي جاي والله صدقني بيجيب جلطة.. أنا دايمًا في حالي، ومحدش بيسمع عني حاجة ولا ليا في النوش”.

وتابع أورتيجا تعليقه: “بس تقريبًا هتصحوا الشخص التاني اللي جوايا اللي بيحب النوش، علشان الطيبة في الزمن ده مش بتنفع، ده اللي اكتشفته، أورتيجا الطيب بح”.

وفاة والدة أورتيجا

ومن ناحية أخرى، كانت والدة أورتيجا قد رحلت عن عالمنا في شهر مارس الماضي، واستقبل الفنان ومطرب المهرجانات أورتيجا عزائها في مسجد الخلفاء الراشدين الذي يقع في منطقة مصر الجديدة.

تابع موقع تحيا مصر علي