عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بهاء سلطان يشوق الجمهور لاغنيته الجديدة "دلوقتى عجبناكو"

بهاء سلطان
بهاء سلطان

شارك المطرب بهاء سلطان صورة له على حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، ليروج  من خلالها لعمله الغنائي الجديد ببالتعاون مع شركة روتانا، والذي أتى بعنوان “دلوقتي عجبناكو”.

تحيا مصر يرصد لكم تفاصيل أغنية بهاء سلطان الجديد التي تحمل اسم "دلوقتي عجبناكو"

أغنية بهاء سلطان الجديدة

وكتب بهاء سلطان عبر موقع انستجرام:" أنتظرونى قريبًا  جدًا مع شركة روتانا واول أغنية بعد الرجوع"دلوقتى عجبناكو" ومستنى رايكو فى الأغنية ومشاركتكم من خلال مقاطع الريلز  على موقع إنستجرام فسيبوك".

حفلات بهاء سلطان

وسبق وأن أحيى المطرب بهاء سلطان حفل غنائي جديد له فى مدينة الإسكندرية، وذلك في يوم الخميس الموافق 8 من شهر سبتمبر، وحقق الحفل نجاحاً كبيراً جماهيرياً ،وتفاعل الجمهور مع المطرب بهاء سلطان،الذى قدم باقة من أروع أغانيه ومنها"ياترى ياحبيبى،احلف، انا مصمم، قلبك يا حول الله، انا غلطان، كان زمان.

أخر أعمال بهاء سلطان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال بهاء سلطان أغنية "سماح سماح" التي تم طرحها مؤخرًا يوم 16 من شهر فبراير الماضي عبر القناة الرسمية لشركة "فري ميوزك" على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من مليون مشاهدة.

وتعد الأغنية من كلمات نصر محروس، ألحان حسين محمود، توزيع حسن سعيد، وتقول كلماتها: “سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه يبيعوا ما يبيعوا يعني هيحصللي إيه حبيبك اللي باعك ليه تبكي في يوم عليه سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه .. مليان القلب منهم .. مليان القلب منهم إزاي قلبي يشوفهم ويضحك ويجاملهم دول اللي جرّحونا .. دول اللي عذبونا دول اللي جرّحونا دول اللي عذبونا فاكرين لما يسيبونا هنضيع من بعد منهم سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه .. غريبة الدنيا دي وشوفوا بتعمل إيه بتقسى على اللي يخلص دايمًا تيجي عليه مافيهاش أبدًا حبايب طب قوللي هنعمل إيه سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه يبيعوا ما يبيعوا يعني هيحصللي إيه حبيبك اللي باعك ليه تبكي في يوم عليه سماح سماح

تابع موقع تحيا مصر علي