عاجل
الخميس 23 مايو 2024 الموافق 15 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هكذا علقت منة عرفة على قرار حبس طليقها محمود المهدي.. صورة

تحيا مصر

تجاهلت الفنانة الشابة منة عرفة، نبأ حبس طليقها الفنان محمود المهدي سنة مع الشغل وغرامة 10 الاف جنيه وكفالة 5 الاف جنيه وتعويض مدني مؤقت وأتعاب المحاماة والمصاريف، لقيامه بسب وقذف أشرف زكي وزوجته الفنانة روجينا في إحدى الصحف.

تحيا مصر يرصد رد منة عرفة على نبأ حبس طليقها

نشرت منة عرفة استوري عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام، ظهرت فيها من الكوافير وهي تعتني ببشرتها.

أعلنت الفنانة منة عرفة طلاقها رسميًا من زوجها محمود المهدى، وتعد المرة الثالثة التي يعلنان فيها الثنائى انفصالهما بعد أشهر قليلة خلال الفترة الماضية.

وكتبت منة عرفة منشورًا على حسابه الشخصى على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير «إنستجرام» اليوم الجمعة 29 يوليو منذ قليل، قالت فيه: «تم الطلاق رسميًا، وربنا يوفق الجميع».

علق محمود المهدى طليق الفنانة منه عرفة على خبر انفصالها بشكل رسمي؛ عبر حسابه الشخصي على موقع الصور الشهير “إنستجرام”.

وكتب محمود المهدي: “تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيـانة وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خــراب البيت بسبب الفلوس عشان اللي بتصرف عليها منه وبسبب إني كنت رافض تشتغل في المجال ده”.

وأضاف: “تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيـانه وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها علشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خـراب البيت بسبب الفلوس عشان اللي بتصرف عليها منه وبسبب إني كنت رافض تشتغل في المجال ده”.

شاركت منة عرفة عبر خاصية “ستوري” بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، صورة تجمعها بأميرة زايد، مديرة أعمالها السابقة، وعلقت عليها: “أميرة مش بس كانت مديرة أعمالي، هي صحبتي وأختي وبينا عشرة طويلة مليانة حاجات كتير حلوة ووحشة، نجحنا مع بعض، ووقفنا جنب بعض، وزعلنا من بعض، لكن ساعات بيحصل سوء تفاهم يخليك تخسر ناس مهمة في حياتك”.

وتابعت: “واللي اتعلمته ان ساعات الزعل والبعد بيحصل عشان يعرفنا مين كانوا بيحبونا ومهما بيحصل بيحافظوا علينا وقد اي كانت قيمتهم غالية عندنا، وانتي قيمتك غالية عندي أوي ياأميرة.. وحشتيني”.

تابع موقع تحيا مصر علي