عاجل
الثلاثاء 04 أكتوبر 2022 الموافق 08 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

أخرهم متهورة بس بحبك.. هل تطورت الخلافات بين بسمة بوسيل وتامر حسني؟

بسمة بوسيل - تامر
بسمة بوسيل - تامر حسني

تداول رواد التواصل الإجتماعي كلمات تامر حسني الأخيرة لحل خلافه مع بسمة بوسيل خلال الفترة الماضية وأبرزهم “بحبك يا متهورة” التي وجهها نجم الجيل لزوجته بعد إعلانها عبر انستجرام عن غضبها منه لبعض الأسباب وكانت حديث السوشيال ميديا. 

تحيا مصر يرصد لكم تطور الخلافات بين بسمة بوسيل وتامر حسني 

خلاف جديد لـ بسمة بوسيل وتامر حسني 

ومنذ أخر خلاف، لم يتحسن الوضع، بل ظلت في تطور مستمر حتى خرجت بسمة بوسيل من جديد عن صمتها، وتقوم بمسح جميع صورها بما فيهم التي تجمعها بزوجها تامر حسني من على حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام. 

وتم تداول بعض الأنباء بشأن إلغاء متابعتها لتامر حسني عبر انستجرام، ولكن كشف تحيا مصر أنه لا صحة لهذه الأنباء، وإنها مجرد شائعات. 

وبعدها قامت بسمة بوسيل بنشر ستوري عبر انستجرام وكتبت: "اللهم انت حسبي في من ظلمني وأنت حسبي في من اذاني وأنت حسبي في من خذلني، كفى بك يا الله حسيبًا، حسبي الله ونعم الوكيل فوضت أمري غليك، في كل إنسان اغتابني بسوء، اللهم انصرني على من ظلمني فقد وعدتنا (لأنصرنك ولو بعد حين)، وأبعد عني يا الله كل من أراد بي شر وقدر لي كل خير"، وظن الجمهور أنها تقصد زوجها. 

خلاف سابق لـ بسمة بوسيل وتامر حسني 

ويذكر أن أثارت بسمة بوسيل الجدل سابقًا بأنباء انفصالها عن تامر حسني عبر خاصية ستوري بحسابها بانستجرام، حيث كتبت حينها: فقالت "لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعمل احترام سواء في صور أو فيديوهات ياريت تبطلوا تبعتولي حاجة عشان مش فارقلي أي صور، وكمان أحب أعرفكم إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجة.. بالتوفيق للجميع".

وبعدها قام تامر حسني بإنهاء هذا الخلاف، معلقًا: "بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي وام ولادي .. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير..ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتي يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون او في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا".

وتابع تامر حسني: “ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عرفى ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتهلصي من فكرة انك تسمعيهم، ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفغلا انا بشكر كل الناس والفنانين اللس سعوا في الخير لينا.. متهورة بس بحبك”.

تابع موقع تحيا مصر علي