عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

زهقت من الخيانة والكدب.. أخر ما قالته بسمة بوسيل قبل أنباء انفصالها عن تامر حسني

بسمة بوسيل وتامر
بسمة بوسيل وتامر حسني

أثارت أنباء انفصال تامر حسني عن زوجته بسمة بوسيل الجدل في الساعات القليلة الماضية وذلك بعدما قامت الأخيرة بشكل مفاجئ ودون توضيح أسباب بـ حذف جميع صورها التي جمعتها بـ تامر حسني من انستجرام.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أخر ما قالته بسمة بوسيل قبل انفصالها عن تامر حسني

بسمة بوسيل: زهقت من الخيانة والكدب

وتداول رواد السوشيال ميديا ستوري لـ زوجة تامر حسني عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قالت فيها: “زهقت من الخيانة والكدب، وعديت كتير بس مش لدرجة أهلي"، الأمر الذي أكد للجمهور أنها انفصلت عن تامر حسني بسبب تعرضها للخاينة خاصة أنها ليست المرة الأولى للفنانة التي تصرح بذلك بطريقة غير مباشرة.

لا يتوفر وصف.
منشور بسمة بوسيل

بسمة بوسيل: حسبي الله في اللي ظلمني

وبعدها بدقائق حذفت هذا المنشور، وكتبت منشور أخر تدعوا من خلاله على كل من عرضها للظلم، اذ قالت: “اللهم انت حسبي في من ظلمني وانت حسبي في من آذاني، وانت حسبي في من خذلني كفى بك يا الله حسيبا ، حسبي الله ونعم الوكيل فوضت أمري إليك في كل انسان اغتابني بسوء، اللهم انصرنى على من ظلمني فقد وعدتنا لأنصرنك ولو بعد حين وابعد عني يا الله كل من أراد بي شر وقدر لي كل خير”.

لا يتوفر وصف.
بسمة بوسيل

انفصال تامر حسني عن بسمة بوسيل

في نفس السياق، كانت قد أعلنت بسمة بوسيل انفصالها عن تامر حسني، فقالت "لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعمل احترام سواء في صور أو فيديوهات ياريت تبطلوا تبعتولي حاجة عشان مش فارقلي أي صور، وكمان أحب أعرفكم إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجة.. بالتوفيق للجميع".

ليخرج تامر حسني ويقول: "بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي وام ولادي .. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير..ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتي يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون او في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا".

 

تابع موقع تحيا مصر علي