عاجل
الثلاثاء 04 أكتوبر 2022 الموافق 08 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

فريدة سيف النصر: هو أنا كل ما أتنفس أبقى تريند !

فريدة سيف النصر
فريدة سيف النصر

أعربت الفنانة فريدة سيف النصر عن استيائها الشديد من تركيز الاهتمام عليها من قبل الصحافة بعد كل شيء تقوم به واستخدام اسمها في مانشيتات قوية لمواكبة التريند.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أخر منشورات فريدة سيف النصر على موقع فيسبوك

حيث نشرت فريدة سيف النصر بوست عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، كتبت فيه: "هو في ايه بجد، ايه الخيبة اللي أنا فيها دي.. كل ما اتنفس ولا أتصور ولا أتكلم أبقي تريند وحديث المدينة.. محسسني أني لسه صغنونة نوغه.. وأني مثلا نزلت كلي بلبس مثلا ملفت مش قاطعة لكم راسي".

رسالة فريدة سيف النصر عبر "فيسبوك"

وتابعت فريدة سيف النصر قائلة: "وجرايد ورقية محترمة ومواقع برضه كبيرة.. هو مافيش غيري..في ناس أحلى وأصغر وأهم وعندهم اللي ترغوا فيه.. هاتحرموني أكون ذوق وأدي أخبار أو أرد على صحافيين خالص، وللعلم مابحبش أصد حد أو التعالي بالذات الشباب الجديد.. يكون جزائي عكس الكلام واخد عناوين فرقعه علشان التريند..الأمانة والمهنية أهم من مصطلحات السوشيال ميديا الجديدة دي".

واختتمت منشورها قائلة: "عموما كده عيب لأي حد احترمته رغم صغر السن والحداثة في المهنة ورديت وحبيت أسانده.. والنتيجة علشان فرقعة تخسرني ماشي ألف شكر ومش هارد تاني مع اعتذاري للجميع".

فريدة سيف النصر حديث السوشيال ميديا

ويذكر أن الفنانة فريدة سيف النصر قد تصدرت تريند مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة منذ عدة أيام بسبب نشرها لصورة جديدة لها وهي تستعد لتغيير لون شعرها، وعلقت على الصورة قائلة: "ربنا يستر ماتخافوش دي مرحلة سحب اللون الأسود.. حبيت أشارك معاكم الصبغة الجديدة، والنيولوك ماتعترضوش دلوقتي مش ده اللون النهائي.. وقولت أما أغير شوية أصلي زهقت مني.. وعلى فكرة صوري دي بدون ميك أب إن كان عاجبكم.. الستات لما بتكبر بتتجنن".

أخر أعمال فريدة سيف النصر

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنانة فريدة سيف النصر مسلسل “رانيا وسكينة” الذي تم طرحه على شاشات التلفزيون في الماراثون الرمضاني الماضي، وكان من بطولة روبي ومي عمر.

تابع موقع تحيا مصر علي