عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أسما شريف منير برفقة نجلتها وطليقها بأول أيام الدراسة | صور

أسما شريف منير ونجلتها
أسما شريف منير ونجلتها وطليقها

شاركت اسما شريف منير متابعيها صورًا مع ابنتها لارا فى أول يوم دراسى للعام الجديد، وظهر فى الصور طليقها، وذلك من خلال حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد لكم ظهور اسما شريف منير مع ابنتها وطليقها 

أسما شريف منير برفقة ابنتها وطليقها

نشرت اسما شريف منير صورًا  لابنتها لارا من أمام مدرستها فى أول العام الدراسي الجديد، برفقة طليقها، عبر إنستجرام وكتبت معلقة:" كل سنة أول يوم مدرسة بيكون احساس جديد و مختلف، اتعودنا أنا وسكري كل سنة لازم نكون مع لارا أول يوم ده لانه بيكون مهم اوي في حياة أي طفل.

وتابعت: الدعم النفسي و وجودنا جنب اولادنا في يوم زي ده حقيقي مهم جدًا و بيفرق معاهم جدًا، بحبك يا قلبي و يا رب اشوفك انجح الناس و ربنا يخليكي ليا و ميحرمنيش منك ابدًا و بخليكي لـ بابكي عشان حقيقي هو من اطيب و احن الناس اللي في الدنيا".

أبرز تصريحات أسما شريف منير

صرحت اسما شريف منير من خلال عرض فيلم الدعوة عامة ، حول رغبتها فى الزواج مرة أخرى، وقالت: ادعولى اتجوز تانى، وانا لا اتخلى عن قصة الحب ولا الزواج، عشان ده حلال ربنا وهو ده الصح وهو ده المفروض يتعمل.

خلاف اسما شريف منير مع والدها الفنان شريف منير

وقد انتشرت أنباء عن وجود  خلاف بين اسما شريف منير ووالدها الفنان شريف منير، وإلغاء متابعة كل منهما الآخر.

وقالت اسما شريف منير خلال لقائها ضيفة على برنامج تلفزيوني، أنها  مستغربة من ردود  الناس " كلنا بنتخناق مع ابونا ومامتنا، و نزلى صورة عشان لقى الناس ظاطت وكبرت الموضوع لكن هو ابويا وسندى وظهرى وكبيرى وهيفضل طول عمرى كبيري.

من هى أسما شريف منير

هى ممثلة وإعلامية وهى ابنة الفنان شريف منير، تخرجت من الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري ، هى محبة للتجميل والأزياء وتقدم العديد من الفيديوهات على مواقع التواصل الاجتماعي ، فهى محبة للغناء والموسيقى، تزوجت اسما مرتين، مرة من رجل الأعمال محمد السكرى، والمرة الثانية من الفنان محمود حجازي ولكنهم انفصلوا بعد فترة من الزواج.

تابع موقع تحيا مصر علي