عاجل
الإثنين 03 أكتوبر 2022 الموافق 07 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

هيثم شاكر يطرح أغنية جديدة بعنوان "أعدائك كترت".. تعرف على كلماتها

هيثم شاكر
هيثم شاكر

طرح الفنان هيثم شاكر أغنية جديدة له بعنوان "أعدائك كترت" منذ ساعات معدودة عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 4 آلاف مشاهدة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أغنية هيثم شاكر الجديدة "أعدائك كترت"

وتعد الأغنية من كلمات معتز الإمام، ألحان محمود نور، توزيع وسام عبد المنعم، ومكس وماستر شريف مكاوي، وتقول كلماتها: "أعدائك كترت يا سبب في أن الناس سهرت، يتكلموا عنك ايوة اكمنك حلو تالت ومتلت، قاعدين بيتابعوا واحد ما يجوش ولا ربعه، بيدورا ع اللي مخليني ماسك فيك
اوي كدة ومتبت، أعدائك كترت يا سبب في أن الناس سهرت، يتكلموا عنك ايوة اكمنك حلو تالت ومتلت".

كلمات أغنية “أعدائك كترت”

“قاعدين بيتابعوا واحد ما يجوش ولا ربعه، بيدورا ع اللي مخليني ماسك فيك اوي كدة ومتبت.. فيك شئ كدة ملفت بتخلي الناس بقى تسكت، واما تغيب يحكوا عن التفاصيل بالمللي كمان حافظينها أصل أنت سابقهم، وجمالك زاد وضايقهم، والعين مبتكرهش غير اللي يكون عالي، أو أحسن منها”.

“أعدائك كترت يا سبب في أن الناس سهرت يتكلموا عنك ايوة اكمنك حلو تالت ومتلت، قاعدين بيتابعوا واحد ما يجوش ولا ربعه، بيدورا ع اللي مخليني ماسك فيك، أوي كدة ومتبت، سهمك في الطالع من غير ما احسد ولا اقاطع، وبدون ما اتحيز حد مميز بقى ليك بصمة وطالع سبحان من رسمك، بس القمر اللي يقاسمك، وجميل في عينيا، أنا كل شوية بتوه لما بقول اسمك”.

“فيك شئ كدة ملفت بتخلي الناس بقى تسكت، واما تغيب يحكوا عن التفاصيل بالمللي كمان حافظينها أصل أنت سابقهم، وجمالك زاد وضايقهم، والعين مبتكرهش غير اللي يكون عالي، أو أحسن منها.. أعدائك كترت يا سبب في أن الناس سهرت يتكلموا عنك ايوة اكمنك حلو تالت ومتلت، قاعدين بيتابعوا واحد ما يجوش ولا ربعه، بيدورا ع اللي مخليني ماسك فيك، أوي كدة ومتبت”.

تصريحات هيثم شاكر الأخيرة

ومن الجدير بالذكر أن المطرب هيثم شاكر حل ضيفًا منذ عدة أيام في برنامج “معكم منى الشاذلي”، وأثناء الحلقة تحدث عن الكثير من الأمور التي تخص حياته الفنية والشخصية، ومن أبرز تصريحاته:

ـ أنا اتولدت في السعودية وتحديدًا في مدينة جدة، وأنا بغني على المسرح كنت شايف شريط حياتي بيعدي من قدامي

ـ اكتشفت ان عندي سرطان في القولون، وحسيت إن حياتي انتهت واستسلمت وكنت مستني الموت

ـ أمي كانت بالنسبالي كل حاجة واقرب شخص ليا، وهي مكنتش هتستحمل لما تعرف، ووفاتها كسرني

تابع موقع تحيا مصر علي