عاجل
الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هند سعيد صالح ردا على فكري صادق: أبويا مورنيش الويل ومكنش فيه حاجة بحياته غير هند

هند سعيد صالح ووالدها
هند سعيد صالح ووالدها

تحدثت هند سعيد صالح على تصريحات فكري صادق بشأن علاقتها بوالدها والتي أشارت خلالها بأنها كانت تحمل شيء من القسوة والشدة، لكن خرجت هند نفت كل تلك التصريحات.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات هند سعيد صالح عن والدها

هند سعيد صالح: “بابا يرجع ربع ساعة ويوريني الويل براحت”

قالت هند سعيد صالح خلال برنامج يحدث في مصر، المذاع على قناة mbc مصر ويقدمه: “سعيد صالح كله بيوحشني، في رد بس على استاذ فكري قالها بيقول ان هند شافت المر من ابوها، او شافت الويل من ابوها، سعيد صالح مفيش حاجة في حياته غير هند دا هو اسمه ابو هند، بابا في ناس قالتلي ابوكي من كتر حبه ليكي أذاكي، يرجع ربع ساعة ويوريني الويل”.

موقف طريف بين هند سعيد صالح ووالدها

وتابعت حديثها، قائلة: “بابا كان ممنوع احط روج لحد ثانوية عامة ومرة وانا خارجة حطيت روج ورجعت كان هو مقابلني روحت مقبلاه بالحضن ومسحت الروج في قميصة كل حياته كانت عبارة عن هند وكل حاجة تيجي بعدها”.

خلاف هند سعيد صالح وفكري صادق

جدير بالذكر، أنه نشب خلال قوي بين هند سعيد صالح وفكري صادق، وذلك بعد تصريحاته الأخيرة التي قالها عن والدها خلال برنامج كلمة أخيرة مع لميس الحديدي، اذ قال أن فيلم سلام يا صحبي لن يكون له قيمة بدون عادل إمام وأن سعيد صالح ممثل كباقية النجوم، لتغضب هند صالح وترد عليه، قائلة: "لا هو يوم ميلادك ولا ذكرى وفاتك ولا عيد من العيدين المرتبطين مع الناس بالعيال كبرت و مدرسة المشاغبين، جملة على لسان ضيف فى برنامج اتقالت فى سياق الكلام اللى اساسا مكنتش طرف فيه لا من قريب ولا من بعيد ولا حتى كنت فى عنوان الڤيديو اتقلبت مظاهرة حب لـ سعيد صالح".

وتابعت حديثها:  “مش النهاردة بس كل فترة ليك نفحة .. فجأة و من غير مناسبة، يا رب تكون من الناس اللى ينطبق عليهم من حبه ربه حبب فيه خلقه، ربنا يسعدك و يراضيك ، و بالنسبالى انا .. اللهم لك ألف حمد و شكر ، ربنا يرزقنى ربع الحب ده، يا بختى بيك”.

 

تابع موقع تحيا مصر علي