عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين عبد الوهاب في حفلها بـ جامعة مصر: بيتي اتخرب واللي يجي عليا مابيكسبش

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

أحيت الفنانة شيرين عبد الوهاب في الساعات القليلة الماضية حفلا غنائيا جديد في جامعة مصر للعلوم والتكنولجيا، وذلك بحضور جماهيري هائل قدمت لهم باقة من أروع أعمال الغنائية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير لقطات من حفل شيرين عبد الوهاب في جامعة مصر

شيرين عبد الوهاب: بيتي اتخرب خالص

ظهرت الفنانة شيرين عبد الوهاب في فيديو متداول وهي تمازح أحد جمهورها خلال الحفل، اذ طلب منها المعجب في الفيديو بغناء أغنية درامية، مردفا: “ولا بيتك هيتخرب”، لـ ترد عليه شيرين عبد الوهاب مازحة: “لا بيتي اتخرب خلاص واللي يجي عليا مبيكسبش”.

لا يتوفر وصف.
شيرين عبد الوهاب

شيرين عبد الوهاب تكشف عمرها الحقيقي

وظهرت شيرين عبد الوهاب في فيديو أخر، أثناء احتفالها مع الجمهور وأسرتها المكونة من بناتها ووالدتها، بـ عيد ميلاد شيرين عبد والوهاب، وبينما كانت تزغرط والدتها من الفرحة، عقبت شيرين عليها، قائلة: “ : أنا عندي 39 سنة بس صحيت لقيتهم بيزغرطوا النهاردة عشان عيد ميلادي صوّتَ وقولتلهم بتزغرطوا على إيه بقى عندي 42 سنة”.

أخر أعمال شيرين عبد الوهاب

من ناحية أخرى، كانت أخر أعمال المطربة شيرين عبد الوهاب بالتعاون مع المؤلف أيمن بهجت قمر أغنية بعنوان “مترو” ، التي جاءت كلماتها: "“في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا.. بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه الا انا بس وجمبي اتنين مبقتش عارفه هو يومها قصدو مين يا دي يا دي يا انا..  خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل فيه روحي وفي قلبي اي قربلي خطوه وقالي فجأه اي النظام دقات قلبي سريعه ومن غير انتظام وضحكلي نفس الضحكه قولت خلاص تمام كده انا انا..  قبل اما نحكي وقبل ما نقول كلمتين تلفونو رن استأذن وبعد خطوتين في الزحمه تاه من قبل ما اعرف هو مين كده كده كده..  خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل في روحي وفي قلبي اي في محطه المترو وانا ماشيه من يومين خد قلبي مني ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا”.

تابع موقع تحيا مصر علي