عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بهاء سلطان ينشر صورًا من حفلته الأخيرة بالجامعة الألمانية.. ويوجه رسالة لجمهوره

بهاء سلطان
بهاء سلطان

حرص المطرب بهاء سلطان على مشاركة جمهوره ومتابعيه لقطات من حفلته الأخيرة التي أقيمت بالجامعة الألمانية، ووجه رسالة خاصة لكل القائمين على حفلته وجمهوره العريق.

تحيا مصر يرصد تفاصيل منشور بهاء سلطان الأخير عبر "إنستجرام"

حيث نشر بهاء سلطان صورًا من الحفلة عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، وعلق عليها قائلًا: "شكرا الجامعة الألمانية على الحفلة الجميلة، شكرا شباب الجامعة الألمانية على طاقة الحب الكبيرة اللي بجد فرحتني أوي، وبشكر شركة هاي وايف على التنظيم اللي كان أكتر من رائع وإن شاء الله نتقابل قريب في حفلات كتير، بحبكم جدا، بهاء سلطان".

حفل بهاء سلطان المنتظر

ومن ناحية أخرى يستعد المطرب بهاء سلطان لإحياء حفل غنائي جديد له في منطقة المنيا الجديدة وتحديدًا في بورتو المنيا يوم الجمعة الموافق 7 من شهر أكتوبر الجاري، وتفتح الأبواب لاستقبال الحضور في تمام الساعة الخامسة مساءً.

أخر أعمال بهاء سلطان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنان بهاء سلطان أغنية "دلوقتي عجبناكوا" التي تم طرحها يوم 15 من شهر سبتمبر الجاري، عبر القناة الرسمية لشركة "روتانا" على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 4 مليون مشاهدة.

وتعتبر الأغنية من كلمات منة القيعي، ألحان عزيز الشافعي، توزيع أحمد عادل، مكس ماهر صلاح، وماستر جلال حمداوي، وتقول كلماتها: “دلوقتي عجبناكوا ؟ ما كنا حلوين ومعاكوا ! فجأة الشوق آهو جابكوا طب إيه كان مشّاكوا ؟ أيوة إحنا إحلوينا لأ وكمان بقينا صعب يخش علينا كلمة ودمعتين كنا زمان حاجة تانية غلب وطيبة الدنيا كنا بنيجي ف ثانية كنتوا ساعتها فين”.

كلمات أغنية “دلوقتي عجبناكو”

“دلوقتي بقينا فلة ده إنتوا كسرتوا ورانا قلة ومشينا وسايبينها على الله كدة فجأة وجعناكوا عارفين أيوة قسينا نشفنا ورانا رمينا دنيا بنت لذينة يوم سلف يوم دين والله مش ندية ولا عِند ولا أذية أصل المواضيع ديا خلصت من سنتين دلوقتي إتقدرنا ده إحنا ياما إتكدرنا يلا قدركم وقدرنا تيجوا بعد ما ننساكوا”

تابع موقع تحيا مصر علي