عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عمرو يوسف عن صورته مع كندة علوش بمهرجان فينسيا: "كان موضوع بسيط والناس عملته تريند"

عمرو يوسف وكندة علوش
عمرو يوسف وكندة علوش

تحدث الفنان عمرو يوسف عن كواليس صورته مع زوجته كندة علوش في مهرجان فينسيا هذا العام، خلال العرض الخاص لفيلمها الجديد بالمهرجان، وذلك بعد إثارتها للجدل عبر مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير كواليس لقطة عمرو يوسف وكندة علوش الرومانسية بمهرجان فينسيا

عمرو يوسف: كندة مكنتش عايزة تروح المهرجان وأنا اللي شجعتها

قال عمرو يوسف خلال حلوله ضيفا على برنامج “الحكاية”، الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب على قناة mbc مصر: “كنا في مهرجان فينسيا عشان كندة كان عندها فيلم دخل المهرجان ونجح، وكندة كانت مكسلة وكان عندها فيملين دخلوا مهرجانات عالمية، كانت بنتهدلي اتصور جنبها وعمالة تقولي صورة واحدة روحت رايح محصلش حاجة يعني".

وتابع عمرو يوسف حديثه، قائلا: "كنت فرحان بيها، والموضوع بسيط بس الناس اللي عملوه تريند”.

عمرو يوسف وكندة علوش

عمرو يوسف عن ابنته حياة: شخصيتها قوية ومناضلة

وتطرق عمرو يوسف خلال البرنامج بالحديث عن ابنته حياة، مشيرا إلى أنه يقضي معظم وقته معها، مضيفا: “أنا أب كويس جدا، وطول الوقت بنلعب ونلون وهتم 4 سنين كمان كام يوم، وهي لذيذة ودمها خفيف وبحب القاعدة معاها، وشخصيتها قوية جدا ومناضلة”.

كندة علوش تكشف دعم عمرو يوسف لها بمهرجان فينسيا

وسبق وأن تحدثت كندة علوش في تصريحات تليفزيونية، عن دعم عمرو يوسف لها بمهرجان فينسيا، فقالت: “ أنا كنت واخدة قرار لما خلفت إني مش هشارك في في أي فعاليات فنية ولا مهرجانات، ولكن عمرو شجعني وقالي إنتي حطيتي روحك في الفيلم ده، لو رحتي أقل من 48 ساعة مش هيحصل حاجة، وده اللي شجعني حقيقي”.

وتابعت حديثها، قائلة: “وجود عمرو معايا فرق من الأرض للسماء، ووقف تصويره يومين وجه، فرحته بالفيلم خلاني قوية، وهو نسي إمبارح إنه نجم وفضل يصورني، وأنا في العادي اللي بقوم بالدور ده ومبحبش أشيله هم ده”.

جدير بالذكر، انه ظهرت كندة علوش في الفيديو المتدوال لها مع عمرو يوسف بمهرجان فينسيا وهي تطلب من عمرو يوسف أن يأتي لها، لكي تلتقط صورة معه في حالة من الرومانسية الطاغية.

تابع موقع تحيا مصر علي