عاجل
الأربعاء 08 مايو 2024 الموافق 29 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد أزمة شيرين عبد الوهاب.. زوجة رامي جمال تنفعل: “هي عشان حد مشهور نجرحه ونهينه!”

رامي جمال وزوجته
رامي جمال وزوجته

خرجت المطربة ناريمان، زوجة الفنان رامي جمال لـ تعرب عن غضبها من تدخل الجمهور في حياة المشاهير بشكل مبالغ فيه، وذلك تزامنا مع أزمة المطربة شيرين عبد الوهاب التي تمر بها في الفترة الحالية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة ناريمان للجمهور بعد أزمة شيرين عبد الوهاب

ناريمان للجمهور: ممكن نبطل نهين بعض وندخل في حياة بعض

كتبت ناريمان عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: “ممكن نبطل ندخل ف حياه بعض؟ ممكن نبطل نحكم على بعض ؟. ممكن نبطل نجرح بعض ؟. ممكن منقولش اصل دا حد مشهور وبينزل و بيقول فا اجرحه و اهينه و اتدخل ف حيانه واحكم عليه بحجه انه مشهور؟”.

ناريمان:  بيقينا كلنا فاهمين كل حاجة وبنحكم على بعض ونألف قصص

وتابع: “السوشيال ميديا كل بوم بتبقى مرعبه ك اكتر من اليوم اللى قبله ! انا لو شفت خبر على طائر النورس بلاقى الناس بتشتمه و تحكم عليه خلاص بيقينا كلنا فاهمين كل حاجه يعنى و بنحكم على بعض ونألف قصص ! اتمنى كل شخص بيعمل كدا ربنا يحطه يوم من الايام ف نفس الموقف ويدوق من اللى بيعمله ف غيره بس”.

أزمة طلاق ناريمان من رامي جمال

من ناحية أخرى، كانت قد شغل مواقع التواصل الإجتماعي مؤخرا، قصة طلاق المطربة المعتزلة ناريمان من زوجها المطرب رامي كمال وذلك  بعدما خرجت ناريمان لتعلن انفصالها عنه من خلال منشور كتبته عبر ستوري على موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قالت فيه: “ تم الطلاق بيني وبين رامي، أتمناله كل خير وأتمنى يكون سعيد في حياته الجديدة وأتمنى لنفسي كمان الخير والسعادة”.

وبعدها بأقل من 24 ساعة، خرج رامي جمال في فيديو عبر حساب ناريمان الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قال فيه: "أول مرة اشوف علاقة ربنا مبارك فيها، الناس كلها كانت زعلانة اننا زعلنا من بعض وبقولها انها حبيبتي وعادي لو زعلنا ان شاءالله ربنا يباركلنا في بعض وأنا لقيت إن أبغض الحلال عند الله الطلاق وأنا مبحبش أعمل حاجة بغيضة".

تابع موقع تحيا مصر علي