عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

لاعب الإسماعيلي: «بنقعد على السوشيال ميديا عشان نشاركوا لحظاتنا الحلوة»

أحمد محسن
أحمد محسن

قدم أحمد محسن الظهير الأيسر للفريق الكروي الأول بنادي الإسماعيلي، اعتذار لجماهير الدراويش بعد الخسارة من النادي الأهلي بهدف نظيف أحرزه شادي حسين في المباراة التي جمعت بين الفريقين مساء أمس على ستاد برج العرب، ضمن منافسات الجولة الأولى من بطولة الدوري المصري الممتاز لعام 2022-2023.

تحيا مصر يرصد التفاصيل:-

أحمد محسن يعتذر لجماهير الإسماعيلي 

وكتب أحمد محسن عبر صفحته الرسمية على«فيس بوك»: «جمهورنا جمهور الاسماعيلي العظيم احنا لسه بنبدأ موسم جديد بنوعدكم اننا هنعمل السنادي اقصى واكبر حاجه عندنا نقدر عليها علشان نفرحكم وبنوعدكم ان مفيش حد فينا هيقصر بس عايزينكم دايما في ضهرنا في الخساره قبل المكسب علشان احنا هنقوى بيكم وانتو اللي هتخلونا نقدرنكمل».

وأضاف محسن«طول الوقت دعمكم لينا وقت الشده اهم وقت بالنسبالنا وموضوع وجودنا عالسوشيال ميديا هو بيكون في اوقات فراغنا وعلشان نشارككم دايما لحظاتنا الحلوه والوحشه محدش بيقصر في تمرينه ولا في شغله ابدا وتاني حاجه دي وسيلة تواصل بينا علشان دايما نقرب المسافات بينا».

وأتم تصريحاته«عندنا كتير اوي نقدمه ليكم السنادي باذن الله تعاهدنا كلنا على ده وهيحصل بمساندتكم لينا طول الوقت الدوري طويل هنكسب كتير وهنتعادل وهنخسر هي دي الكوره انتم اللي هتخلونا دايما نكمل ومنقعش ولا نستسلم ان شاء الله الاسماعيلي السنادي في حته تانيه بدعمكم لينا ووجودكم دايما في ضهرنا».

كولر يحذر طاهر محمد طاهر وعقوبة في انتظاره 

كولر يحذر طاهر محمد في الأهلي بسبب الاستهتار وعقوبة في انتظارهكولر يحذر طاهر محمد في الأهلي بسبب الاستهتار وعقوبة في انتظارهكولر يحذر طاهر محمد في الأهلي بسبب الاستهتار وعقوبة في انتظاره

أكد الإعلامي أمير هشام، أن السويسري مارسيل كولر المدير الفني للفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي، تحدث مع طاهر محمد طاهر لاعب الفريق، عقب مواجهة الإسماعيلي بالدوري.

تصريحات أمير هشام 
وتابع هشام خلال برنامجه الإذاعي "ديربي مع أمير هشام" على إذاعة القاهرة الكبرى 102.2 FM: "كولر أبدى غضبه للاعب بسبب استهتاره الغير مبرر وحصوله على طرد بدون داعي ضد الدراويش".

تابع موقع تحيا مصر علي