عاجل
الخميس 08 ديسمبر 2022 الموافق 14 جمادى الأولى 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

ياسمين الخطيب: الراجل ديما بتحلى في عنيه مرات صحبه وبيكون مستكترها عليه

ياسمين الخطيب
ياسمين الخطيب

حلت الإعلامية ياسمين الخطيب ضيفة على برنامج أنا سعيد، الذي يقدمه الإعلامي سعيد جميل عبر قناة القاهرة والناس، اذ كشفت خلاله عن رأيها في أن المرأة تحرص دائما على خطف زوج صديقتها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات ياسمين الخطيب في برنامج أنا سعيد

ياسمين الخطيب: الرجالة ديما بتحلي في عنيه مرات صحبه

وردت ياسمين الخطيب على تلك التصريحات ردا قاسي، فقالت:الست بيحلى في عينها جوزها ازاي دي الستات في العلاقات دي اجدع من الرجالة القصة الكلاسيكية المعروفة ان الست تخطف صاحب او خطيب صحبتها لكن ده مش صحيح وبيحصل مع الرجالة اكتر ديما بتحلى في عنيه مرات صحبه وخطيبة صحبه وبيكون مستكترها عليه".

وتابعت: الراجل مش بيبي ولا عبيط ولا طفل ومش اي واحدة بتقوله تعالى باي بيرح باي، محدش عنده جرئة يتكلم في الموضوع ده لكن الستات بتعرفوا تيجوا عليها، وواحد من أهم النقاط اللي المفروض احدد عليها معرفتي بشخص انت مرتبط ولا لا.

ياسمين الخطيب: مش بدخل في علاقة مع راجل مرتبط

واختتمت: الرجالة بيلعبوا لعبة ان انا مراتي منفصل عنها بقالي شهور وبنام على الكنبة واحنا بيصعبوا علينا وحصل معايا كدة بس انا زي الفريك مبحبش شريك.

ياسمين الخطيب تهاجم ياسمين عز بسبب عريس الاسماعلية

من ناحية أخرى، كانت الاعلامية ياسمين الخطيب قد وجهت رسالة شديدة اللهجة لـ الإعلامية ياسمين عز عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”، اذ قالت: الزميلة ياسمين عز كان تعليقها على واقعة ضرب عروس الاسماعيلية (إللي متخرشمة ومتهان عرضها دلوقتي).. مش من أول علقة نطلب الطلاق، وضرب الحبيب زي أكل الزبيب، الراجل حمش ولازم الست تستحمل، وضل راجل ولا ضل حيطة.

 وتابعت ياسمين الخطيب في منشورها قائلة: وعليه أنا بقترح إنها تتجوز أخينا الحمش بتاع اسماعيلية ده، لأنها أحسن واحدة تعرف تتعامل معاه، وأكتر واحدة تقدره.

وكانت مهاجة ياسمين الخطيب لـ ياسمين عز بعدما رفعت عروسة الاسماعيلة دعوى قضية على زوجها تتهمه بالتعدي عليها وضربها ورفع سلاح عليها لتهديدها.

تابع موقع تحيا مصر علي