عاجل
الثلاثاء 31 يناير 2023 الموافق 09 رجب 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

أسما شريف منير تخطف الأنظار بالبنفسجي في أحدث ظهور لها: مش Dior

أسما شريف منير
أسما شريف منير

خطفت الفنانة أسما شريف منير الأنظار بفستان بنفسجي لامع وذلك في أحدث ظهور لها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام.

تحيا مصر يرصد لكم أحدث إطلالة لـ أسما شريف منير 

أسما شريف منير بفستان لامع

واعتمدت أسما خلال الإطلالة فستان بنفسجي لامع مع شعر ويفي، ومكياج رقيق يتناسب مع ملامحها، وانهالت عليها التعليقات المعجبة بالإطلالة.

وجاءت التعليقات كالتالي: سكر أوي، دي حلاوة أوفر دي، الجمال عدى الكلام، القالب غالب انتي ابي بتخلي كل حاجة حلوة بيكي، وغيرها من التعليقات.

أسما شريف منير في بداية العام الدراسي

ويذكر أن نشرت أسما في بداية الدراسة صورة تجمعها بنجلتها لارا وطليقها عبر انستجرام، وعلقت: كل سنة أول يوم مدرسة بيكون احساس جديد و مختلف، اتعودنا أنا وسكري كل سنة لازم نكون مع لارا أول يوم ده لانه بيكون مهم اوي في حياة أي طفل.

وتابعت: الدعم النفسي و وجودنا جنب اولادنا في يوم زي ده حقيقي مهم جدًا و بيفرق معاهم جدًا، بحبك يا قلبي و يا رب اشوفك انجح الناس و ربنا يخليكي ليا و ميحرمنيش منك ابدًا و بخليكي لـ بابكي عشان حقيقي هو من اطيب و احن الناس اللي في الدنيا".

أخر تصريحات أسما شريف منير 

وكانت صرحت اسما شريف منير من خلال عرض فيلم الدعوة عامة ، حول رغبتها فى الزواج مرة أخرى، وقالت: ادعولى اتجوز تانى، وانا لا اتخلى عن قصة الحب ولا الزواج، عشان ده حلال ربنا وهو ده الصح وهو ده المفروض يتعمل.

أزمة أسما مع والدها شريف منير 

وقد انتشرت أنباء عن وجود  خلاف بين اسما شريف منير ووالدها الفنان شريف منير، وإلغاء متابعة كل منهما الآخر.

وقالت اسما شريف منير خلال لقائها ضيفة على برنامج تلفزيوني، أنها  مستغربة من ردود  الناس " كلنا بنتخناق مع ابونا ومامتنا، و نزلى صورة عشان لقى الناس ظاطت وكبرت الموضوع لكن هو ابويا وسندى وظهرى وكبيرى وهيفضل طول عمرى كبيري.

وأسما هى ممثلة وإعلامية وهى ابنة الفنان شريف منير، تخرجت من الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري ، هى محبة للتجميل والأزياء وتقدم العديد من الفيديوهات على مواقع التواصل الاجتماعي ، فهى محبة للغناء والموسيقى، تزوجت اسما مرتين، مرة من رجل الأعمال محمد السكرى، والمرة الثانية من الفنان محمود حجازي ولكنهم انفصلوا بعد فترة من الزواج.

تابع موقع تحيا مصر علي