عاجل
الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين عبد الوهاب: شكرًا قطر على التنظيم المشرف وفوز المغرب إنجاز تاريخي

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب _ أرشيفية

وجهت النجمة شيرين عبد الوهاب رسالة شكر لقطر على تنظيمها المشرف لكاس العالم 2022، مشيرة إلى أن فوز المغرب على أسبانيا يعد إنجاز تاريخي يجب الفخر به.

تحيا مصر يرصد رسالة شيرين عبد الوهاب لقطر. 

وكتبت عبد الوهاب عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: شكراً قطر على الدور العظيم والتنظيم المشرف اللي قمتوا بيه عشان تتطلعوا البطولة بالمستوى المحترف والمشرف ده.

وأضافت: وشكراً لكل المنتخبات العربية علي الأداء المشرف والبطولي حقيقي امتعتونا. وأخيراً فوز المغرب ده انجاز تاريخي لينا لازم نفتخر بيه


شيرين عبد الوهاب توجه رسالة لـ أنغام

وفي وقت سابق، حرصت الفنانة شيرين عبد الوهاب على توجيه رسالة دعم لـ المطربة أنغام التي تصارع المرض في إحدى المستشفيات بسبب مضاعافات في عمليتها الأخيرة.

وشاركت شيرين عبد الوهاب صورة لها رفقة أنغام عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام من خلال خاصية “ستوري”، وعلقت عليها، قائلة: ألف سلامة عليكي يا أختي يا غالية وإن شاء الله تقومي بألف سلامة لجمهورك اللي بيحبك وكلنا جنبك لحد ما ترجعيلنا بالسلامة وربنا معاكي إن شاء الله.

“انا انا قبل اما نحكي وقبل ما نقول كلمتين تلفونو رن استأذن وبعد خطوتين في الزحمه تاه من قبل ما اعرف هو مين كده كده كده خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل في روحي وفي قلبي اي في محطه المترو وانا ماشيه من يومين خد قلبي مني ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا”.

أخر أعمال شيرين عبد الوهاب

من ناحية أخرى، تعد أخر أعمال المطربة شيرين عبد الوهاب طرح أغنية “المترو”، التي أتت كلماتها: في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه الا انا بس وجمبي اتنين مبقتش عارفه هو يومها قصدو مين يا دي يا دي يا انا خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل فيه روحي وفي قلبي اي قربلي خطوه وقالي فجأه اي النظام دقات قلبي سريعه ومن غير انتظام وضحكلي نفس الضحكه قولت خلاص تمام كده.

تابع موقع تحيا مصر علي