عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد الشرنوبي رفقة نيللي كريم في أحدث ظهور له عبر "إنستجرام"

نيللي كريم - محمد
نيللي كريم - محمد الشرنوبي

شارك الفنان محمد الشرنوبي صورًا له رفقة النجمة نيللي كريم، أحدهما من كواليس مسلسل “فاتن أمل حربي”، وذلك من خلال منشور له عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث ظهور لـ محمد الشرنوبي عبر “إنستجرام”

وعلق الفنان محمد الشرنوبي على الصورتين قائلًا: “يحيى و فاتن بعد سنة من سفر يحيى”، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين.

السبب وراء إلغاء حفل محمد الشرنوبي

ومن ناحية أخرى، كشف الفنان محمد الشرنوبي أن السبب وراء إلغاء حفلته التي كان من المقرر إقامتها ضمن فعاليات مهرجان الموسيقى العربية في دورته القادمة هو مسدج من المنتجة سارة الطباخ لإدارة الأوبرا.

حيث قال الشرنوبي لـ برنامج “ET بالعربي”: “فوجئت أن الفانز بيقولولي.. عرفت بالصدفة أن الحفلة اتشالت التذاكر بتاعتها فقومت مكلم دكتور جيهان قولتلها يا دكتور جيهان ايه اللي حصل فقامت قايلالي المديرة بتاعت الشركة اللي أنا كنت ماضي معاها بعتالهم مسدج بيان صحفي بيقول أن أنا مش من حقي اشتغل في أي حتة ولا من حقي أعمل حفلات”.

وتابع الشرنوبي في حديثه عن إلغاء حفله قائلًا: “أنا عرفت المعلومة دي كمان من حد من الشئون القانونية في الأوبرا قومت قايلها هي الشئون القانونية بتستند على مسدج عادية على الواتساب.. دي حاجة غريبة جدا.. مش المفروض أنه لما أجي أوقف حفلة من مؤسسة ثقافية مهمة وكبيرة جدا زي الأوبرا أن أنا حد يبعتلي مسدج على الواتساب”.

محمد الشرنوبي يطرح أغنية أيه اللذاذة

وفي وقت سابق، طرح المطرب المصري محمد الشرنوبي أغنية "إيه اللذاذة دي" من ألحانه عبر "يوتيوب"، كلمات محمد يسرى، توزيع و ميكس وماستر جلال حمداوى، فى ثانى تعاون بين يسرى وشرنوبى بعد أغنية "نستنى قوام".

كلمات أغنية ايه اللذاذة دي

ايه اللذاذة دي

ايه الحوار ده

مقابلتكيش انا ليه من زمان

ايه اللذاذة دي

ايه الحوار ده

ماتيجي بقي مش طالبة جنان

ايه اللذاذة دي

ايه الحوار ده

مقابلتكيش انا ليه من زمان

ايه اللذاذة دي

ايه الحوار ده

ماتيجي بقي مش طالبة جنان

عيني شافتها فضلت مبلم

ده بجد ده ولا احلام

ايه الي بيحصل مش علي بعضي

و فجأة راح مني الكلام

و لقيت لساني بيقول من نفسه

ايه اللذاذة دي

ايه الحوار ده

ايه اللذاذة دي

ايه الحوار ده

تابع موقع تحيا مصر علي