عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين رضا توجه رسالة غامضة لمجهول: ياريت لما تموتي حد يعرفنا عشان نرقص| فيديو

شيرين رضا
شيرين رضا

روج برنامج عرب وود لـ حلقته مع الفنانة شيرين رضا بطريقة مثيرة، اذ نشر فيديو عبر الصحفة الرسمية لـ البرنامج بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، توجه به شيرين رضا رسالة غامضة لـ مجهول.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة شيرين رضا الغامضة لـ مجهول

شيرين رضا تثير الجدل برسالة غامضة

وظهرت شيرين رضا في فيديو على الصفحة الرسمية لـ برنامج عرب وود: ياريت لما تموتي حد يبلغنا عشان.. وقامت بتقليد حركات راقصة وتصقيف، في أشارة منها أن ذلك سيكون رد فعلها في حالة معرفة نبأ وفاة هذا الشخص.

وكتبت الصحفة الرسمية لـ برنامج عرب وود: لمن توجهت شيرين رضا بهذه الرسالة الصادمة !؟.. التفاصيل كاملة قريبًا في عرب ود.

شيرين رضا تثير الجدل بـ تصريحاتها عن زفاف ابنتها

وسبق وأن أثارت شيرين رضا الجدل بتصريحاتها عن سبب عدم اقامة حفل زفاف لـ ابنتها، اذ قالت في تصريحات تليفزيوينة: احنا معندناش الأفراح ومش بنأمن بيها أنا عمري ما لبست فستان فرح لبست في التمثيل بس في الحقيقة لا بس كل واحد حر ويعمل اللي عايزة.

وتابعت: هي مش كده واحنا متربناش كده وانا بشوف الحفلة الكبيرة فلوسها كتير ليه هما ميستمتعوش بفلوسها وفستان الفرح غالي جدًا هي تستمتع بفلوسه هي وجوزها، وهي مش عايزة تعمل فرح وأنا عمري ما كنت بتمنى أعمل فرح.

واستكملت حديثها عن تفاصيل حفل زفاف ابنتها قائلة: لسه هنشوف بس هنعمل عشاء بسيط وهنعمل حاجة صغيرة والمهم هي وجوزها واهله واهلها يفرحوا ومش لازم نجيب الناس اللي شوفناها السنة اللي فاتت ونعزم ناس تنتقدنا.

أخر أعمال شيرين رضا

يذكر، أن أخر أعمال شيرين رضا السينمائية مشاركته في فيلم تحت تهديد السلاح إلى جانب كلا من النجوم: حسن الرداد وعمرو عبد الجليل، مى عمر، بيومي فؤاد، عباس أبو الحسن، هلا السعيد، جورى بكر، أحمد بدير، وعدد آخر من الفنانين وضيف الشرف فتحي عبد الوهاب، وغيرهم من الفنانين، والعمل من تأليف أيمن بهجت قمر، وإخراج محمد عبد الرحمن حماقي، وتدور قصة الفيلم حول جريمة قتل حدثت بالفعل، حيث رجل يبحث عن حبيبته السابقة فيجدها ويقرر الزواج منها، وبعدها تحدث مفاجأة تغير حياته بالكامل.

تابع موقع تحيا مصر علي