عاجل
الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

قبل خناقتها مع سعد الصغير بساعات.. برلنتي عامر لزوجته الأولى: عايشين ولا في دماغنا موتي بحصرتك

سعد الصغير وزوجاته
سعد الصغير وزوجاته

تصدر الفنان سعد الصغير وزوجته الراقصة برلنتي عامر حديث مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة، وذلك بعد انتشار نبأ مشاجرتهم سويا في إحدى شوارع الهرم في الساعات القليلة الماضية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أخر رسائل برلنتي عامر لـ زوجة سعد الصغير الأولى بشأن علاقتها بالفنان

برلنتي عامر لـ زوجة سعد الصغير الأولى: احترمي سنك يأم كرش

وكتبت برلنتي عامر قبل خناقتها مع سعد الصغير بساعات رسالة قوية لـ زوجة سعد الصغير الأولى تكشف من خلالها علاقتها بـ زوجها سعد الصغير، وذلك عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”.

وقالت برلنتي عامر في رسالتها: معلش ملحوظة بس أنا أكبر من إن أتكلم في الكلام دة طيب انتي مصدقة نفسك يا ام كرش  أحترمي سنك هتغاظ منك طيب دة عقل.. الوهم وخدك أوي أنتي فعلا  مريضة نفسيا أو يمكن علشان هو ريميكي أو يمكن كبرتي وخرفتي.

منشور برلنتي عامر

برلنتي عامر لـ زوجة سعد الصغير الأولى: مش هتاخديه بالعافية وأنا وهو عايشين مش في دماغنا كلامك

وتابع حديثها: انتي أصلا مش موجودة مش بالعافية خالي عندك دم بقي هو مش عايزك يا طنط أنا أعتمد الكلام دة والله هموت من الضحك وعلي فكرة أنا وهو عايشين الحمد لله مش في دمغنا كلامك أصلا يا ولية كفاية هتموتي بحصرتك طيب والله صعبانه عليا.

خلافات برلنتي عامر زوجة سعد الصغير الاولى

جدير بالذكر، أن برلنتي عامر وزوجة سعد الصغير الأولى في صراعات مستمرة معها، وبدأت تلك الصراعات عندما شاركت برلنتي فيديو لسعد الصغير في إبريل الماضي، يهنأها بعيد ميلادها، وكان من بين حديثه الآتي: "كل سنة وانتي طيبة ويارب نبقى مع بعض السنة الجاية، أنتي وش السعد عليا أنتي كل الدنيا ليا.. حبيبتي أم أدهم".

لتعلق برلنتي قائلة: ربنا يخليك ليا يا جوزي.. على العموم الست المحترمة اللي انا شخصيا بحبها طنط أم محمود مرات سعد الأولي بتبعت ناس تشتمني علي العموم أنا عمر ما حد شتمني هنا وبتقول كلام غريب جدا حسبي الله ونعم الوكيل، واكتفت زوجة سعد الصغير الأولى بالرد عليها: حسبي الله ونعمة الوكيل يا رب أشوف فيكم يوم يا رب.

تابع موقع تحيا مصر علي