عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

دومينيك: المفروض الزوج والزوجة كل واحد ينام في أوضة لوحده

دومينيك حوراني
دومينيك حوراني

حلت الفنانة دومينيك حوراني، ضيفة على برنامج "قعدة ستات"، الذي تقدمه الإعلامية مروة ناجي على قناة القاهرة اليوم، والتي فجرت من خلاله مجموعة تصريحات جريئة لأول مرة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات دومينيك حوراني في قعدة ستات

دومينيك: مش هسمح لراجل ينام جنبي

تحدثت دومينيك حوراني عن علاقة الرجل بالمرأة، فقالت: مفيش راجل يستاهل ينام جنب مني ومش هسمحله اصلا.. والمفروض الزوج والزوجة كل واحد ينام في أوضة لوحده الموضوع بيضايق أما تبقى قاعدة جنب الراجل ليل ونهار  وتسمعيه وهو بيشخر بالليل أو بيتكلم بصوت عالي.. ولو الست احتاجتله تبقى تبعتله رسالة بالموبايل.

دومينيك: الست بتكون مطمنة طول ما جوزها موجود في البيت

وتابعت دومينيك حديثها، قائلة: الست بتكون مطمنة طول ما الراجل قاعد جنبها في البيت حتى لو مش بيتكلموا وانا بحكم أن زوجي بيسافر ديما، بلغي كل مواعيدي أما بيكون موجود وبفضل قاعدة جنبه، اي ست في الدنيا بتحس بالأمان لوجود جوزها جنبها.

كما أشادت دومينيك بالرجل المصري الذي يغازل زوجته بشكل مستمر، مؤكدة على أن الرجل المصري احسن راجل في العالم.

دومينيك وعلاقتها بالسوشيال ميديا

هذا وسبق  أن تحدثت دومينيك في حوارها لتحيا مصر عن التريندات التي تجتاح مواقع التواصل الاجتماعي وقالت: طول عمرنا في تريند بس كان ليها مسميات مختلفة طول الوقت.

وأضافت: دلوقتي الاسم بقى تريند واي حد بيطلع تريند في أي وقت وبأي حاجة وزمان كان الفنانين بس اللي بيطلعوا تريند لكن الدنيا اتغيرت.

اخر ظهور لدومينيك

وكان آخر ظهور للفنانة دومينيك في العرض الخاص لفيلم الحارة، الذي يخوض بطولته كلا من النجوم: عماد عزمي، بركة رحماني، منذر رياحنة، ميساء عبد الهادي، نادرة عمران ونديم ريماوي، والعمل من تأليف وإخراج باسل غندور، وتدور  أحداثه في حي تحكمه النميمة والعنف في شرق عمّان، حيث يقوم شاب مخادع بالمستحيل ليكون مع حبيبته، لكن والدتها تقف عائقًا أمام اكتمال قصتهما، وعندما تلتقط كاميرا شخص مبتز مقطعًا مصورًا لهما في وضع حميمي؛ تلجأ الأم في الخفاء إلى عصابة، لتضع حدًا لما يحدث، لكن الأمور لا تجري كما خُطط لها.

تابع موقع تحيا مصر علي