عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مسلم: مراتي غيرتها محترمة وبتتقبل المعجبات

مسلم
مسلم

تحدث المطرب مسلم عن زوجته وعلاقته بها ومدى غيرتها عليه، وذلك خلال لقاءه اليوم ببرنامج “كلام الناس” مع المذيعة ياسمين عز.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات مسلم في “كلام الناس”

حيث قال مسلم: “كلنا بنغير بس مراتي غيرتها محترمة شوية.. ومش بتخنق من الغيرة وفي الحفلات بتبقى معايا، وبتتقبل المعجبات وبتبقى فرحانة بنجاحي”.

وتابع: “مراتي مفيش في جدعتنها وطيبتها وهي بنت ناس ووقفت معايا كتير واحنا مع بعض حتى في الشغل عشان هي مصورة، كلنا بنغير بس هي غيرتها محترمة شوية.. ومش بتخنق من الغيرة والحفلات بتبقى معايا، وبتتقبل المعجبات وبتبقى فرحانة بنجاحي”.

أسباب اعتزال مسلم

وفي الحلقة ذاتها، كشف المطرب مسلم عن الأسباب وراء إعلان اعتزاله الغناء في الفترة الأخيرة، حيث قال مسلم: “كان عليا ضغط كبير أوي في حتة النقابة وكنت داخل في سنتين أغانيا شغالة في مصر جدا ومسمعة برا مصر في الخليج والوطن العربي ومكنتش بنزل أشتغل عشان مفيش تصريح نقابة عشان الجيش وأنا 21 سنة”.

وتابع: “وكان عليا ضغط بردو في حتة الانتاج ودا أثر عليا نفسيا لان انا اللي كنت بكتب لنفسي وحتة ان انا اكون حر كانت مأثرة في نفسيتي، ولسه مخلصتش نفسي من التعاقد، وقولت أن أنا مش هرجع إلا لما أظبط حالي وأول لما حتة النقابة اتحلت لما دخلت الجيش وامتحنت في النقابة ونجحت واخدت الكارنيه”.

مسلم وسلطان الشن 

وكان قد حذر المنتج سلطان الشن مع أي تعاون مع مطرب المهرجانات مسلم، مؤكدًا أنه سيقوم بغلق كل تلك الأعمال، وذلك عبر خاصية ستوري بحسابه الرسمي بانستجرام.

وكتب سلطان الشن عبر خاصية ستوري بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام: توضيح هام لجميع الشركات أو أصحاب القنوات أي شغل هينزل لأى حد من التيم بتاعي وبالأخص "مسلم" هيتم قفله فى نفس اللحظة على اليوتيوب أو على أى منصة من المنصات وهيكون فى رد قانوني بإذن الله.

وتابع سلطان الشن: أنا ليس لي مع مسلم أى خلافات وأن شاء الله كل شىء هيكون تمام ويرجع لكم.

تابع موقع تحيا مصر علي