عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد يوم من طرحها.. يمكن خير لـ رامي صبري تتصدر تريند يوتيوب

يمكن خير
يمكن خير

تواصل أغنية "يمكن خير" للمطرب رامي صبري، الذي طرحها مؤخرا عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات يوتيوب، تحقيق نجاحات ساحقة، رغم مرور يوم واحد على تنزليها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل نجاحات يمكن خير لـ رامي صبري

رامي صبري تريند يوتيوب

تصدرت أغنية يمكن خير لـ رامي صبري، تريند رقم واحد على موقع يوتيوب، وذلك في 24 ساعة فقط، كما اقتربت من تحقيق نصف مليون مشاهدة، واحتفل رامي صبري بهذا النجاح من خلال حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، إذ كتب: الحمدلله في التريند العالمي وفي جميع دول العالم العربي.

كلمات اغنية يمكن خير

وتقول كلمات أغنية يمكن خير: ولا وقته اننا نتحاسب ولا وقته إني ألوم ولا اعاتب إيه إيه هيفيد  على اد ماقلبي وجعني وانا شايفك جاي تودعني  و ماشي  ماشي بعيد  يمكن خير  ومين يندم على اللي يبيع سنين ويهد أحلامه في يومين ويبيع اوام هنساك واعيش واهو حب راح وخلاص مفيش لهواك مكان ميهمنيش خلص الكلام  ولا وقته اننا نتحاسب…..  يمكن خير عشان كان لازم ابعد من زمان انا وانت ميسعناش مكان والبركة فيك  موضوعنا مات مبقاش خلاص في معجزات وبلاش نقلب في اللي فات راح عليه….  ولا وقته اننا نتحاسب.

أخر أعمال رامي صبري

ويذكر، أن آخر أعمال رامي صبري طرح أغنية "ولسه ياما"، من كلمات تامر حسين ومن ألحان عزيز الشافعي وتوزيع موسيقي أسامة الهندي، والتي أتت كلماتها: ولسه ياما هنودع و نتودع و نتعذب من الأشواق ماهي الدنيا دي من يومها يا بتجمع يا بتفرق مابين عشاق ، حياتنا عبارة عن قصة بتتسمي لقي وفراق  والليالي اللي ياما فرحتنا ، هي هي اللي بتروح من حياتنا مين يصدق يا حبيبي بعد شوقنا ، وحكايتنا افترقنا واكتفينا بذكرياتنا  ولسه ياما هنودع و نتودع و نتعذب من الأشواق ماهي الدنيا دي من يومها يا بتجمع يا بتفرق مابين عشاق ، حياتنا عبارة عن قصة بتتسمي لقي وفراق  حبيبي عنيا ، بتدمع وانا بسمع رسايل بينا ليها سنين ، بقت مقدرش اكملها ياريت ترجع ، ياريت ترجع سايبني لمين مبتخيلش انا وانت ، نعيش بكرة لناس تانيين.

تابع موقع تحيا مصر علي