عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي صبري يطرح أغنية جديدة له بعنوان "لما بيوحشني".. تعرف على كلماتها

رامي صبري
رامي صبري

طرح المطرب رامي صبري أغنية جديدة له تحت عنوان “لما بيوحشني” ضمن أغنيات ألبومه الجديد “معايا هتبدع”، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أغنية رامي صبري الجديدة لما بيوحشني

وتعتبر الأغنية من كلمات أحمد علي موسى، ألحان رامي صبري، توزيع ومكس وماستر طارق توكل، وتقول كلماتها: “لما بيوحشني بطلع صورته واكلم فيه واسأله عن حاله وعن أحواله وعامل إيه وبقوله وحشتني جدا”.

كلمات أغنية “لما بيوحشني”

“وفرقت معايا وفعلا مش قادر ع الشوق ولا عارف حتى اخبيه يا ع الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله .. عن اغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا ع الدنيا”.

“وتعدي ساعات وانا ماسك صورته وبحكي معاه ماهو أكتر واحد أنا بعرف افضفض وياه كان أكتر قلب فاهمني كان دايما بيطمني وعشان كدا أنا مش ممكن أنساه.. يا ع الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله .. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا ع الدنيا”.

رامي صبري تريند يوتيوب

وفي وقت سابق، واصلت أغنية "يمكن خير" للمطرب رامي صبري، الذي طرحها مؤخرا عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات يوتيوب، تحقيق نجاحات ساحقة، رغم مرور يوم واحد على تنزليها.

وتصدرت أغنية يمكن خير لـ رامي صبري، تريند رقم واحد على موقع يوتيوب، وذلك في 24 ساعة فقط، كما اقتربت من تحقيق نصف مليون مشاهدة، واحتفل رامي صبري بهذا النجاح من خلال حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، إذ كتب: الحمدلله في التريند العالمي وفي جميع دول العالم العربي.

رامي صبري يخضع لعملية جراحية في العين

وكان قد أعلن الفنان رامي صبري خضوعه لعملية Femto LASIK أو ما يعرف باسم تصحيح النظر، وذلك عبر حسابه على انستجرام، وشارك رامي صبري متابعيه بفيديو من داخل غرفة العمليات :" صباح الخير عليكم..امبارح عملت عمليه Femto LASIK والحقيقه اني بقالي سنتين خايف جدا جدا اني اعملها . ولكن بعد ما قررت واخدت القرار الصعب ده الحمدلله عملتها وكانت سهله جدا عكس ما كنت فاهم وعدت علي خير"

وأضاف: "بقول لكل الناس وكل زمايلي اللي عندكم مشكله في النظر اعملوها عمليه سهله وبسيطه جدا وبترجع تشوف كويس زي الاول واحسن".

تابع موقع تحيا مصر علي