عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مفاجأة.. أنباء عن عودة غادة عبد الرازق لـ طليقها هيثم زينيتا

غادة عبد الرازق وزوجها
غادة عبد الرازق وزوجها

انتشرت أنباء في الساعات الماضية القليلة عن عودة الفنانة غادة عبد الرازق لطليقها مدير التصوير هيثم زنيتا بعد مدة طلاق دامت لـ أسابيع قليلة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل عودة غادة عبد الرازق لزوجها

وفي وقت سابق، أكدت غادة عبد الرازق أنباء انفصالها عن هيثم زنيتا خلال لقائها ببرنامج et بالعربي، دون توضيح أسباب خاصة بالانفصال أو معلومة أخرى عن حياتها الشخصية.

ويعد هيثم زنيتا هو الزوج الثانية عشر للفنانة غادة عبد الرازق، إذ بدأت قصة حبهم أثناء تصوير مسلسلهم الرمضاني سلطانة المعز في رمضان 2020، ومع انتهاء العمل أعلن الثنائي زواجهم، لتنتهي قصة حبهم بعد عامين من زواجهم.

رضوى الشربيني وغادة عبد الرازق

وكانت قد خرجت رضوى الشربيني لـ تدافع عن غادة عبد الرازق بعد سخرية الجمهور من طلاقها للمرة الـ 12، اذ قالت خلال برنامج “هي وبس”: إن شالله تتجوز وتتطلق عشرين مرة.. حلال ربنا ولا مش حلال ربنا.. هي حرة.. واخدينها لبانة ٤٨ ساعة ليه؟، عملت ايه غادة عبد الرازق لما اتجوزت واتطلقت.. عاملين فتة ليه.. جنازة وبنشبع فيها لطم ليه.. اتجوزت ٩ مرات هي حرة.. هو أنت بتمد إيدك تصرف عليها؟.

وتابعت: اختيارات غادة عبد الرازق كانت غلط لأن العمر بيفرق والست اللي بتتجوز وهي صغيرة غير لما بتتجوز وهي كبيرة... ولما بتتجوز وهي فقيرة غير لما تتجوز وهي غنية.. غادة عبد الرازق كانت بتختار غلط لأن كل مرحلة أكيد كان بيبقى عندها احتياج معين لشئ ما فبتشوفه في الشخص دا فبتاخده.. مش مهم الشخص دا خاين أو غير أمين عليها أو بينفسن من نجاحها.. ايه الغلط اللي غادة عبد الرازق عملته في إنها اتجوزت ٩ مرات واتطلقت.. هل ربنا كاتب على الست عدد معين من الزيجات وبعد كدا الموضوع بيقلب حرام ؟!.. لا.

أعمال تنتظرها غادة عبد الرازق

ومن ناحية اخرى، تواصل الفنانة غادة عبد الرازق تصوير فيلمها الجديد جوازة بالعافية، ووتعود غادة إلى السينما بعد غياب دام 4 سنوات عن السينما، ويشارك في فيلم جوازة بالعافية عدد كبير من نجوم الفن ومنهم أحمد آدم، ثراء جبيل، بيومي فؤاد، وعدد كبير من الفنانين.

تابع موقع تحيا مصر علي