عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين رضا: أنا بحب دينا الشربيني أوي.. ومعنديش مشكلة مع عمرو دياب

شيرين رضا - دينا
شيرين رضا - دينا الشربيني

تحدثت الفنانة شيرين رضا عن تفاصيل علاقتها بالفنانة دينا الشربيني والهضبة عمرو دياب، وذلك خلال لقاءها ببرنامج "The Insider بالعربي" على شاشة تلفزيون قناة "أبو ظبي".

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات شيرين رضا الأخيرة

حيث قالت شيرين رضا: "أنا بحب دينا الشربيني أوي وهي صاحبتي من زمان بس مبيبقاش عندنا وقت نشوف بعض، وأخيرا اتجمعنا من خلال مسلسل حدث بالفعل.. دينا الشربيني هي اللى أيقونة مش أنا وسعيدة جدًا إني فيه مسلسل بيجمعنا".

شيرين رضا وعمرو دياب

ومن جانبه، قالت شيرين رضا عن علاقتها بطليقها الهضبة عمرو دياب: "أنا مقدرش ألغي الماضي بتاعي وكلنا عندنا ماضي ميزعلش، أنا صاحبة عمرو وصاحبة دينا الشربيني ومعنديش مشكلة مع حد خالص".

شيرين رضا: المستشفى عايشة على تبرعاتنا

وفي وقت سابق، حرصت الفنانة شيرين رضا على دعم مستشفى 57357، وطالبت الجمهور بالتبرع للمستشفى من أجل انقائذها، وذلك بعد تعرضها لازمة مالية.

ونشرت شيرين رضا عبر حسابها في موقع تبادل الصور والفيديوهات  انستجرام مقطع فيديو حذرت فيه من الخطر الذي يواجهه المستشفى قائلة: "مستشفى 57357 في خطر حقيقي إنها ممكن تقفل، وإحنا مينفعش نخلي ده يحصل".

وأضافت: مستشفيات عايشة على تبرعاتنا، لازم كلنا نتبرع، أرجوكم مينفعش نخلي صرح عظيم زي ده بيعالج أطفال كتير يقفل في يوم من الأيام".

شيرين رضا تثير الجدل بـ تصريحاتها عن زفاف ابنتها

وسبق وأن أثارت شيرين رضا الجدل بتصريحاتها عن سبب عدم اقامة حفل زفاف لـ ابنتها، اذ قالت في تصريحات تليفزيوينة: احنا معندناش الأفراح ومش بنأمن بيها أنا عمري ما لبست فستان فرح لبست في التمثيل بس في الحقيقة لا بس كل واحد حر ويعمل اللي عايزة.

وتابعت: هي مش كده واحنا متربناش كده وانا بشوف الحفلة الكبيرة فلوسها كتير ليه هما ميستمتعوش بفلوسها وفستان الفرح غالي جدًا هي تستمتع بفلوسه هي وجوزها، وهي مش عايزة تعمل فرح وأنا عمري ما كنت بتمنى أعمل فرح.

أبرز تصريحات شيرين رضا في gossips

  • صورتي أنا وأبويا وأنا صغيرة سايبة جوايا أثر لحد دلوقتي.
  • دلوقتي معنديش حاجة غير شغلي ودا هدفي في الحياة.
  • كل يوم بخرج من غير ميكب تمام وصوري كله بدونه.
  • المكياب مهم جدا بس مهم للشغل مش للحياة.
  • بلبس بروكة في الشغل ديما وباخد مسكنات بسببها عشان بتعملي صداع.
  • الجمهور اللي مبيقدرش وبينتقدوني طول الوقت ممكن يخلوني ألجأ للمسكنات.
  • كلمة أسف بتعصبني وبعتبرها شتيمة هو مسكرليش حاجة عشان يعتذرلي واللي عايز يتأسف مكنش غلط من الأول.
تابع موقع تحيا مصر علي